Straydog Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Den dukker opp når jeg trykker på "Ny"-knappen for å skrive en mail. Jeg har til nå kun trykket "Nei", og alt funker som det skal. Er dette et virus? Eller er det en funksjon i Outlook som jeg kan stole på ved å velge "Ja"? Jeg har prøvd å trykke "Hjelp" men det står ingenting.
Jarmo Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Har du hentet ned siste SP for Office fra MS, ser ut til å være virus, trojan eller spyware elns. som vil hijacke adressboka din...
Straydog Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 Skal gjøre det nå, men burde ikke Norton/Spybot/Ad-aware finne et slikt trojan hvis det er det det er?
Jarmo Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Skal gjøre det nå, men burde ikke Norton/Spybot/Ad-aware finne et slikt trojan hvis det er det det er? Stort sett ja, men man kan ikke være 100% sikker, alt i dataverden er max 99%.
Straydog Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 Problemet vedvarer selv etter oppdatering.....(!!???)
O. B. Lix Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Dersom du har mobil med synkronisering, er dette en beskjed outlook gir når mobil-programmet vil redigere i outlook-kontaktene.
Straydog Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Har ikke det heller...... sinnsykt merkelig...
Jarmo Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Sorry my friend, har ikke noe raske svar akkurat nå, kommer tilbake når jeg vet noe mer...
O. B. Lix Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Skal gjøre det nå, men burde ikke Norton/Spybot/Ad-aware finne et slikt trojan hvis det er det det er? Norton er ikke spesielt god. En kompis fikk 11 virus på maskinen, men Norton 2004 liggende fast som beskyttelse, men som Norman (demo) fjernet... Prøv demo til norman eller nod32. Det er altså et program som vil ha epost-kontaktene dine, og siden det ikke er et program du vet om, MÅ det da være et virus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå