Gå til innhold

Prest. Codex: Prayer of Fortitude


Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Mye mulig jeg er litt treig her, men forstår ikke helt hva de bøkene er til. Jeg (som druid) lærer ekstra spells av de?? Eller korter jeg ned kaste-tiden på spesielle spells? Eller kan jeg kaste flere spells på en gang?

Virkelig treig altså :blush:

 

Ekstra spørsmål: hvilke spørsmål finnes til druid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kim: Når du har nådd lvl 60, kjørt igjennom en haug med instances 50+ ganger, og har 600g i backpacken, hvorfor skal du da ikke bruke 40g på en codex?

e-p-i-c mount.

og hvis man kjørt igjennom de instancene over sunken temple over 50 ganger er man dømt til at den boka har droppa minst engang

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
jeg hadde aldri betalt mer enn 5g for en av de bøkene.

for meg som prest alene er de useless, og i grupper så bruker jeg ca 3min på å buffe hele partyet og regaine mana igjen.

å betale over 40g for å spare 2min er litt for ekstremt

Enig med overnevnte.. Denne bør du kjøpe ;) 2-3min drikketid per 20-30min utgjør 10% downtime.. blir fort en del når du spiller 10-15timer per instance...

Lenke til kommentar

Har sett at det finnes en "codex" lignende sak til warrior og... hva gjør denne og finnes det bøker til andre klasser og?

 

edit: Er denne boka: Codex of Defense, men det viste seg at den startet en quest.. ikke "ga" en ny skill slik jeg trodde.. Litt småhiss at det ikke finnes muligheter for melee classes, også, for å få unike eller forbedrede skills..

Endret av superreven
Lenke til kommentar

På Agamaggan ligger bøkene på lvl I for div classer på hmm 30-50 g og de bøkene med lvl II til 75-150g. Men prisene dropper jo regelmessig da flere og flere lvl 60 folk får bøkene som drops eller har kjøpt allerede.

 

Jeg kjøpte min Arcane brilliance for 20 g lol :-)

Lenke til kommentar
Mye mulig jeg er litt treig her, men forstår ikke helt hva de bøkene er til. Jeg (som druid) lærer ekstra spells av de?? Eller korter jeg ned kaste-tiden på spesielle spells? Eller kan jeg kaste flere spells på en gang?

Virkelig treig altså  :blush:

 

Ekstra spørsmål: hvilke spørsmål finnes til druid?

Druids motstykke til Codex er "Gift of the wild". Den kommer i rank1 og rank2, og du trenger ikke å ha lært rank1 for å lære rank2. Forskjellen på dem er lvl req og selvsagt hvor gode de er. Rank 2 tilsvarer 60-versjonen av "Mark of the wild".

 

Gift of the wild gjør at du kan kaste buffen på en hel gruppe av gangen, med mye mindre manakostnad enn hvis du skulle buffe hver enkelt gruppemedlem. Buffen krever en reagent du kan kjøpe i i hvert fall alle reagentsbutikker , og varer i 1 time. Du kan kaste den på andre grupper, enten de er i raidet ditt eller ikke, og alle gruppemedlemmer i nærheten vil bli buffet.

 

Det finnes også klassespesifikke bøker som kan gir deg en quest. Questrewarden er en trinket.

 

Blizzard gikk vel litt over styr da de økte dropraten til Gift of the wild, Codex og Arcane brilliance, det virker som om det er overflod av dem. Tror ikke jeg har vært i en instance uten at minst en av dem har droppet, og det ligger alltid en drøss av dem på AH.

 

Martiva: Sett deg in-game tror jeg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...