Gå til innhold

Liverpool F.C. i CL-finalen


djorgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er selv United supporter, men akkurat denne kampen gledet det meg utrolig at Liverpool vant, å se ansiktsuttrykket på Mourinho da det ble blåst for fulltid var ubetalelig! Ønsker Liverpool lykke til i finalen, men frykter at Milan trekker det lengste strået i den kampen, de virker ustoppelige for tida.

Lenke til kommentar
Vi [Liverpool-fans] hater fortsatt United mest...  :p

Det er greit, vi trenger alle noen å hate :) Det er Chelsea og Arsenal som er de store hatsobjektene mine :roll: Elsket å se United knuse Arsenal 4-2 på Highbury i Februar, det var en av de finere fotballøyeblikkene mine på en lang stund :)

Ja, vi hater Arsenla. Men de er iallefall verdige motstandere. Noe chelsea ikke er... Om de vinner de neste 10 sesongene pga kommunist penger så la dem gjøre det. Da er det andreplassen æren står om. Der kan Arsenal og Manchester knive som før. Liverpool tenker jeg ikke så mye på. Vi er bedre en dem uansett:P

Lenke til kommentar
Siden Manchester røk ut så holder jeg med Liverool.

Jeg holdt ikke med noen etter United røk ut, kanskje Ac milan. Men hvertfall ikke Liverpool! Hallo dette er snakk om erkerival nr 1 opp gjennom historien. Chelsea supportere kan si hva de vil, vi vil aldri få et slikt hat forhold til dem (selv om de hater oss). Arsenal supportere tror også vi hater dem, men de tar feil. Det er Wenger vi ikke liker. Nei det er 3 lag i England jeg aldri kommer til og juble for å det er leeds, LFC og city. Selv om leeds slo Arsenal i 2002/2003 sesongen å vi fikk trofeet, så jublet jeg på United sin vegne.

 

I kampen mellom Chelsea og Liverpool håpet jeg på akkurat det som skjedde, en feil dommeravgjørelse. Så kan vi bare avfeie eventuelle bemerkninger om finale i Cl med at de ikke fortjente det. Å ballen var ikke over helt over linja!

 

Men men, lykke til LFC. De har uansett kun en liten sjans mot erfarne AC milan.

Lenke til kommentar
Arsenal supportere tror også vi hater dem, men de tar feil. Det er Wenger vi ikke liker.

Sei det til dei maaaange United-fans som kjem bort til meg for å godte seg kvar gong Arsenal ikkje vinn :roll:

 

Eg vart berre sur når Liverpool gjekk til finala, på eit mål som aldri var mål. Ingen eg hatar like mykje som Liverpool/ManUtd. Ikkje engong Tottenham. (Arsenal her)

Lenke til kommentar
Arsenal supportere tror også vi hater dem, men de tar feil. Det er Wenger vi ikke liker.

Sei det til dei maaaange United-fans som kjem bort til meg for å godte seg kvar gong Arsenal ikkje vinn :roll:

 

Så klart vi liker at dere taper, men rivaliseringen er ikke like sterk. Å kommer aldri til og bli like sterk.

Lenke til kommentar

Fjortissupportere som holder med United og LFC, hater kanskje Arsenal mest... Mest forde de er for unge til å få med seg rivaliseringa på 90-tallet mellom Pool og United. Men bare vent - når Liverpool nå endelig kommer seg i toppen igjen, så blirre bråk igjen... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...