Gå til innhold

Panda Virus online virker ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å kjøre Panda Virus Online sjekk på min PC. Den vil ikke begynne å scanne. Jeg har kjørt både Microsoft Antispyware, Ad-Aware og Spyboot search. De finner ikke noe galt med min maskin. Noen som har hatt samme problem.

Kjell

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hmm:

kanskje legger du ikke merke til den linje hvor du blir bedt om å installere

" activx "

hvis du ikke tillater den så begynner den ikke å scanne.

lykke til

Skrevet (endret)

Det hjalp nok ikke. Filen jeg lastet ned het Setuppad.exe. Det er kansje feil fil. HVa heter eventuelt filen. Hvor finner jeg den, link?

Kjell

Endret av Kjell Loen
Skrevet

Det skal etter det jeg vet ikke lastes ned noen exe- fil er med panda onlinescan, kun en active-x kontroller. Hvilken side går du inn fra? Prøv fra www.pandasoftware.no, derfra skal det fungere.

Skrevet

kor langt kjem du deg da? (velge kva land du kjem frå, skrive inn epost adr, velge kva du vil scanne)

du må og bruke IE når du skal gjer det. og du må godkjenne at active x fila vert instalert.

eg testa akkurat programmet med meg, og det virka fint.

Skrevet (endret)

Når jeg bruker denne linken. Søkte på Google etter den

http://www.pandasoftware.com/products/acti...n_principal.htm

Jeg er klar over at den bare virker i IE.

Da skriver jeg inn e-mail. Velger hva jeg skal gjøre. Jeg velger all scan my computer eller scan harddiscs. Tabellen kommer fram. Den lille lille brennglasset går rundt skjermen. Den viser litt på den grønne fargen som viser hvor langt en er kommet i prosessen. Den teller seg heller ikke opp i tabellen på den siden.

Kjell

Endret av Kjell Loen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...