rvenes Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) Hei. Driver og surfer på ebay og sånne ting, så lurer jo man ofte på kva det koster i NOK. Kunne tenkt meg ein addon som gjorde at når eg markerte teksten på f.eks ebay (markerte prisen) så rekna den automatisk ut kor mykje det kosta. Dollar skriv jo altid med dollar tegn. $100 £100 €100 For andre valutaer måtte man da f.eks kryssa av i ein boks som viste kva valuta man markerte i Firefox. Noken som veit om om det finnes ein plugin til dette? Kanskje noken kan lage det? Er jo eit uber bra hjelpemiddel. Cornel. Endret 2. mai 2005 av Cornel
cyberpet Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 https://addons.update.mozilla.org/extension...numpg=10&id=473 Har ikke testet den selv da...
Bone Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 I stedet for å lage en ny post.. Så prøver jeg meg her; Finnes det noe slikt til Opera da?
Cerb89 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Valutta kalkulkatoren funket fin den. tok 10 € til NOK ble 81.3206 med firefox kalulatoren og med aftenpostesn valuttakalkulatoren ble det: 10 € til NOK = 81.365 den funket fin det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå