RaptiCon Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Skal kjøpe meg hovedkort til denne maskinen: AMD Athlon XP 2200+ Corsair 512 DDR PC3200 Radeon 9800 PRO 128MB WD 250 GB IDE Det står vel mellom disse hovedkortene, men så er det bare et av de med nForce 2 chipset, som jeg vet er bedre enn KT600 chipset, men hva vil egentlig chipset si? På QXL ligger det også et EpoX 8RDA3+ hovedkort til salgs, vet ikke hvordan dette er jeg? Takk for all hjelp :!:
tjaa Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) Hovedkort-guiden til PCWorld.no er ganske god. Edit: hardware.no har også en brukbar guide. Endret 2. mai 2005 av tjaa
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Tråden bryter også med tre-ords-regelen.
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 jeg har erfaringer med abiten, og synes at det er et knallgodt kort !
tjaa Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) Apropos EpoX 8RDA3+ så har kortet mange fornøyde brukere tydeligvis edit: det er kun v3.x som har SATA RAID Endret 2. mai 2005 av tjaa
Anbefalte innlegg