King-Nothing Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Broren min skal stå til konfirmasjon nå, og jeg skal da lage dette heftet med sanger og ting. Tenkte da å lage en litt fancy forside, men er jo ikke så mye tøft i Word. Finnes det noen plugins eller noe til Word, slik at man kan få slike ting? Eller er det andre programmer som gjør det bedre?
miCro Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Hvis du har Microsoft Office, kan det tenkes Publisher fulgte med. Det programmet er ypperlig til nettopp det du er ute etter.
kjeklulf Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Hvis det kun er snakk om forsiden er det bare tull å bruke Publisher. Den er beregnet på større publikasjoner. Du kan gjøre akkurat det samme i Word i denne sammenhengen. Når du skriver "er ikke så mye tøft i Word", hva legger du i det? Hva er det du vil ha som ikke er der? Det er enormt mange muligheter i Word og før du spesifiserer mer hva du er ute etter er det vanskelig å komme med forslag.
Marvil Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Om du tenkter på ting ala word art og de der bildene du setter inn, så finnes det vel en del nedlastbare ting (vertfall av bilder) du kan se på.. Om du er ute etter å designe noe, så er kanskje et grafikkprogram ala Photoshop eller Illustrator mer egnet, men har en høyere brukerterskel.
Pilot_ Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Bilder, grafikk, fonter og ting som kan piffe opp litt.
King-Nothing Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 Ja, det skjønner jo jeg også. Men hvor finner jeg det? Er jo DET som er spørsmålet.
Cilleron Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 det følger jo med wordart... sett inn -> objekt(???) -> wordart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå