Gå til innhold

Samsung 913N er den bra?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har akkuart bestemt meg for å kjøpe en 19`lcd skjerm, men det var jo sykt mange å velg mellom, fant denne http://www20.graphics.tomshardware.com/dis...215/lcd-09.html

Virker bra, men det er ikke dvi på den, har det mye å si? kan huske å ha lest at 8ms er bra for spill, men går utover noe annet.... Vet ikke helt hva som er å anbefale? Tenker ikke å bruke mer en 3000,-

 

Er det flere i samme klasse som kan være verdt en kikk?

Endret av sidewinder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ta å endre emnetittelen din ellers blir denne stengt..

Unskyld var du moderator? Vennligst hold deg til emnet, eller la være å svare - la moderatorene moderere.

 

Når det er sagt bør et emnefelt inneholde navnet på produktet du lurer på, og gjerne en henvisning til problemstillingen. Et langt emnefelt er nesten alltid bedre enn et kort et :)

 

 

Når det gjelder 8 ms-skjermer har jeg det inntrykket at de ikke er noe spesielt å rope hurra for. Forbedringen i hurtighet fra 12 ms-skjermer er så å si ikke merkbar, men de jeg har vært borti lider av dårligere fargekvalitet. Nå har jeg ikke sett på denne modellen, men jeg mener å huske at den er basert på samme panel som BenQ FP937s+, som ikke levde helt opp til forventningene mine i alle fall.

Lenke til kommentar

Ville bare gi tips til Erik-Tor slik at han slapp å møte en stengt tråd..geez, will you lighten up?

 

Den Samsungen du lenket til har ikke (ettersom jeg vet) DVI. Greit å få maks ut av skjermkortet med DVI fremfor D-SUB.

 

Du kan ta en titt her for gode tips når det gjelder kjøp av skjerm..

Lenke til kommentar

Som eier (og bruker) av både 913N og Dell 1905FP kan jeg anbefale 913N til spill med raske bevegelser og 1905FP til alt annet.

 

1905FP har, i motsetning til 913N, DVI, høydejustering og kan flippes 90 grader. Ganske hendige egenskaper.

 

Merker for øvrig ingen umiddelbar forskjell på DVI hos 1905FP og D-Sub på 913N.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...