Gå til innhold

Opera krasjer hele tiden. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet
har omtrent samme problem i opera 7.0.. spesielt vist jeg laster ned noe :dontgetit:

men er blitt vant til det :yes:

håper 8.0 blir bra.. at musebevegelsene blir bedre også (høyre knapp = lukk, neste side osv. osv.) fordi den er ikke helt 100% i 7.0 ;)

edit: det er sånn send feilrapport beskjed jeg får...

Hey du kan justere på sensability i opera6.ini:

[user Prefs]

Gesture Treshold=10 (verdien er pixels) her er det bare å prøve seg fram til det du mener funker best for deg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har omtrent samme problem i opera 7.0.. spesielt vist jeg laster ned noe :dontgetit:

men er blitt vant til det :yes:

håper 8.0 blir bra.. at musebevegelsene blir bedre også (høyre knapp = lukk, neste side osv. osv.) fordi den er ikke helt 100% i 7.0 ;)

edit: det er sånn send feilrapport beskjed jeg får...

Hey du kan justere på sensability i opera6.ini:

[user Prefs]

Gesture Treshold=10 (verdien er pixels) her er det bare å prøve seg fram til det du mener funker best for deg :-)

oki.. takk :thumbup:

Skrevet
Min klikker stort sett bare på Blink. Har sikkert klikket på noen andre random sider også, men ikke ser ikke noe mønster. Bruker Opera 8 til "normal" surfing og IE til Blink, fram til det kommer en stabil versjon.

Prøv 8.01 previwen. Den funker fint hos meg på blink. Fikk kræsjere der før, men den ser ut til å ha blitt fikset :-)

Lasta ned 8.01 og nå kræsjer ikke opera lenger :thumbup:

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Mine Opera 8 (final) og 8.01 (preview) kræsjer hele tida ved surfing her på forumet :(

Hakket før jeg går over til Firefox.

Edit: kræsjet ved denne postingen også. Herlig.

Endret av Vandalen
Skrevet
Mine Opera 8 (final) og 8.01 (preview) kræsjer hele tida ved surfing her på forumet :(

Hakket før jeg går over til Firefox.

Edit: kræsjet ved denne postingen også. Herlig.

Ja som nevnt tidligere i threaden er det kjent. Det har blitt fikset for Opera 8.01 final. :-(

Skrevet

Jah! Endelig fikk jeg svar på det.

Min Opera driver også å krasjer hele tiden, og spesielt i forbindelse med sånne forumer som det her. Preview var ikke noe bedre. Tror jeg går tilbake til 7.54 i vente på update..

Skrevet
Jah! Endelig fikk jeg svar på det.

Min Opera driver også å krasjer hele tiden, og spesielt i forbindelse med sånne forumer som det her. Preview var ikke noe bedre. Tror jeg går tilbake til 7.54 i vente på update..

Det har blitt fikset i 8.01 som er tilgjengelig på ftp servern for speiling nå. Se posten fra Ponduss :-)

Skrevet

Hadde utrolig store problemer med 8.00, men 8.01 preview som jeg har brukt en liten stund nå har faktisk vært den mest stabile Opera versjonen på lenge :thumbup:

Håper det fortsetter i 8.01 final, som det ser ut som jeg kan teste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...