Trygve Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Jeg har da klart å få combat logen til å forsvinne, og lurer på om noen her vet hvordan jeg kan få den tilbake?
Omar Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Lag ny? Trykk på "make new channel" eller hva det står. Så velger du vilke kanaler du skal være innpå (vanligvis ingen), og så velger du vilken combat messages som skal vises.
OscarWoHA Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 The powerfull tool of "høyreklikk-og-se-hva-som-skjer"
Trygve Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Skrevet 1. mai 2005 (endret) Men jeg vil ha combat logen slik den var, og jeg vet ikke hva som var på Endret 1. mai 2005 av Limited_Edition
Omar Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Det er bare å markere alle combat messages du kan. Da blir den som "original" tror jeg. Hvis ikke så tror jeg det er mulig å gå inn i interface options, og trykke på noe some heter "lock chat and combat window" eller noe. Noe i den duren.
Darx* Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Det er en hotkey for å fjerne combat logen, husker bare ikke hva den var !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå