Gå til innhold

De nye Ixus-modellene: Håpløst design!


Anbefalte innlegg

Hva skjedde med Ixus-designet? Mens tidligere modeller var meget stilrene og tiltalende (bortsett fra at de blanke knappene ikke passet inn), fremstår Ixus 50 og 700 som noe godtepose-juggel-aktig blikkskrammel. Juggel-ideen - som vi kunne ane konturene av når vi så de blanke knappene på tidligere modeller - har med Ixus 50 og 700 blitt videreført, slik at vi nå har fått noe skikkelig håpløst. Jeg har tidligere uttalt meg positivt om designet til Ixus 50, men det var før jeg fikk se kameraet i virkeligheten.

 

Gratulerer, Canon!

Endret av mimic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ble rett og slett borte i japsenes usikkerhet og jakten på nye kundegrupper. Det kalles også "tilpasning til det moderne forbrukssamfunnet" eller rett og slett "utvikling over tid". Til ergrelse for noen og glede for andre! :!:

Lenke til kommentar
Det ble rett og slett borte i japsenes usikkerhet og jakten på nye kundegrupper. Det kalles også "tilpasning til det moderne forbrukssamfunnet" eller rett og slett "utvikling over tid". Til ergrelse for noen og glede for andre!  :!:

De hadde neppe behøvd å ødelegge et bra design for å selge mer. Men i og for seg er det vel greit. Når "alle" har Ixus, er det ikke så kult med Ixus uansett.

Endret av mimic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...