Gå til innhold

Brothers in arms cheats?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, holder på med aller siste vansklighetsgrad på brothers in arms, men det funker ikke å save, og etter 3 skudd er du død :cry:

Derfor vil jeg laste ned trainer, men det eneste de har er koder, og da må du gjøre noe litt for avansert for meg :blush:

Noen som kan fortelle meg litt enklere hva jeg må gjøre? :yes:

Cheat mode:

Note: This procedure involves editing a game file; create a backup copy of the file before proceeding. Use a text editor to edit the "bia.ini" file in the "system" folder in the game directory. Look for the "[Engine.GameInfo]" heading, then enter the line "bCheatsEnabled=True" below it. Then, look for the "[Engine.Console]" heading and change the "ConsoleKey=0" line to "ConsoleKey=192". Then, press ~ during game play to display the console window. Enter one of the following codes to activate the corresponding cheat function. Also, there is no confirmation that a code has been entered correctly.

Er veldig takknemlig for svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fritt oversatt:

*finn "bia.ini" fila, og åpn denne med notisblokk. (det er lurt å ta backup av denne før du begynner)

*finn plassen der det står "[Engine.GameInfo]", og skriv inn "bCheatsEnabled=True" under.

*så finner du plassen der det står "[Engine.Console]", og forandrer "ConsoleKey=0" til "ConsoleKey=192".

*så starter du spelet og trykker ~ medan du spelar, då kjem konsollen ned og du kan skrive inn kodene.

(eg fraskriver meg alt ansvar for ting som kan gå galt. eg har ikkje prøvd dette sjølv, og eg har ikjke spelet så eg kan ikkje prøve dette).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...