Gå til innhold

TES: Velge Imperial eller Redguard?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg skal begynne på en ny char, og lurer på forskjellene på Imperial og Redguard. Jeg skal være "fighter" med store sverd. Jeg er av den god gamle konservative typen som gjør alt for å bevare freden. (Det er bare slik jeg spiller.. :p)

Noen som har tips?

Edit: PS. Ja, jeg har lest nybegynnertråden.

Endret av huf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Redguard er bedre enn Imperial i longblade, så jeg ville valgt Redguard.

Pluss at Redguard har en snedig spell som gjørt det mye sterkere i en stund.

Skrevet

Med andre ord, så er disse to ganske lik over all?

Jeg tror jeg går for Redguard jeg. Mest fordi jeg ikke har spillt den typen før. :)

Skrevet

Begge to er gode fightere, og passer godt til å "bevare fred", men jeg har som sagt et godt øye til Imperials i skinnende rustning! :D:thumbup:

Skrevet

Det vart Imperial nok en gang. :)

Jeg er nå på level 3 etter å ha spillt i en del timer. Like moro som forrige gang. Jeg hentet den boksen i Arkngthand, og gav den til han som skulle ha den. Jeg fikk også den nøkkelen som jeg skulle ta med ned igjen og låse opp døren til nedre Arkngthand. Der var det litt for vanskelig for en på level 3 ja..

Skrevet

Har spillt igjennom main quest i Morrowind, Tribunal og Bloodmoon med både Imperial og Redguard. Visst du liker å krige er Redguard best, men om du satser på speechcraft og slikt, så er imperial best.

Personlig foretrekker jeg Redguard pga. Adrenalin Rush abilliteten. Den er meget, meget praktisk å ha når du e low-level.

Men det spiller egentlig ingen rolle hva slags du velger, har ikke noe å si etter level 20 alikavell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...