Gå til innhold

Rank 4 maks på EU-Silvermoon


Anbefalte innlegg

Jeg hadde gledet meg enormt til å få høy rank idag, men istedet visste det seg at de tullingene i Blizzard har satt grensa på Rank 4 (Senior Sergeant). Dette er vel på alle de europeiske serverne? Noen som har en anelse om hva som er maks neste uke? Gidder ikke dette hvis neste uke er maks rank 5-6. Svarte jeg er forbanna nå, hvis de hadde innført alle rankene idag ville jeg hatt epic set, PVP honor mount og epic våpen nå. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel uansett måtte man opprettholde for å beholde den. Synes alikevel noen kunne sluppet inn i officer barracs. Ingenting positivt med rank 4. Kunne sette maks rank 10 eller no. Hadde vært greiere. Da fikk ingen epic equipment heller PVP honor mount enda.

Endret av SimenNor
Lenke til kommentar
Har sett mange med de nye epic mountene jeg. :dontgetit:

Det er forskjell på Honor Epiic Mount, og den "normale" Epic Mounten. Den første kan du f.eks. bruke allerede ved lvl 40 og koster 90g. Om du har høy nok rang da :)

 

Det er godt Blizzard har ordnet en såpass lav "kurve", det skal ikke være så enkelt å bli Grand Marshal ;)

Blizzard har selv sagt at det kanskje kan ta måneder før noen klarer å nærme seg de øvrige rang postene. Det er ikke nok med masse HP's heller, men du må har gjennomført strategiske oppdrag som skal foregå i f.eks. Battlegrounds. Eller å myrde en faksjons leder.

Deretter slik jeg har forstått det, blir din "cap" økt og du kan stige enda lengre i rang.

 

Om du må være nødt til å gjennomført et Honorable oppdrag før du kan bli offiser f.eks. vet jeg ikke, men tviler. Kurven for spillere for å oppnå høyere rank er nok den samme trege kurven nedover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...