brd Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Legger til eit gammelt screenshot får å få slutt på OT. før ein annan moderator kjem og stenger posten:P. Kiiiiilroooooy Stooonekiiin!
.Martin. Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 (endret) er i morra nå. Kom med løsningen nå ^^ Men nå må vi slutte med OT 5083981[/snapback] løsning: mo/me skills: prot spirit arcane echo healing breeze shield of judgement (elite) channeling(skal snart skaffe mantra of resolve for å forhindre interrupt) essence bond balt spirit mending attributes: healing prayers: 13 smiting prayers: 14 prot prayers: 10 inspiration magic: 5 divine favor: resten er ihvertfall det jeg bruker. har 55 hp og kan miste max 5 hp på hvert slag dette funker desverre ikke i UW pga dying nightmares som fjerner enchantments. noen som vet hvordan du kan kontre de? EDIT: leif Endret 27. november 2005 av spooker
Chasseur Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Fikk ikke unlocka shield of judgement Funker bare ikk med hench. Så, intill jeg ser en farm build uten SoJ, null farming på meg
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Skal da ikke være noe problem å skaffe seg SoJ med henchies (har gjort det selv), men litt dp skal man ikke se bort ifra. Ole
DurinVIII Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jeg synes det er pes å komm seg fra copperhammer mines til Granite Citadel med henchies jeg. Har bare prøvd engang da men ___________________________ for OT
SF2-Guile Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 (endret) Hehe. Kilroy Stoneskin er GuildWars sitt svar på Leeroy Jenkins i WoW. Syntes det var litt moro. Kan jo legge ut et screenshot jeg også. Meg og Guilden som vinner HoH. Finner meg ofte på GW som Legendary Carmen Endret 12. desember 2005 av SF2-Guile
SF2-Guile Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Hehe. Kilroy Stoneskin er GuildWars sitt svar på Leeroy Jenkins i WoW. Syntes det var litt moro. Kan jo legge ut et screenshot jeg også. Meg og Guilden som vinner HoH. Finner meg ofte på GW som Legendary Carmen
SF2-Guile Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 (endret) *klarer både dobbelposter og trippelposter* Endret 12. desember 2005 av SF2-Guile
SF2-Guile Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 HoH med en hench? blink.gif Jada. gikk fint det. Kan jo ikke la et sånt lite setback slå oss helt ut. hehe Neida. Men trappern disconnecta rett etter første seiern, men vi klarte å vinne 2 til med den henchmannen ja.
brd Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Niiiice. Eg har vært litt inaktiv i GW får tiden,men spelar minst to timer i veka. (om natta).Flott at det er kommet nye Guild Wars folk fra WOW og andre spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå