Gå til innhold

Er din PC klar for Longhorn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som om de fleste her ikke har lest hele teksten... Det var i fjor Microsoft sa at en middels Longhorn-PC vil ha 4 GHz dualcore-prosessor, 2GiB RAM, 1TB HD osv.. De trodde vel at prosessorene skulle utvkle seg så fort... Lagringsplassen er latterlig, da, det innrømmer jeg. Uansett, nå er kravene mer moderate, og 512 MiB anbefalt RAM er vel helt fint? Jeg synes 3D-GUI høres spennende ut jeg. Jeg hørte noe om "project looking glass" (Sun), det skal visstnok effektivisere arbeidet, ikke bare se fancy ut. :dribble:

Lenke til kommentar
Det virker som om de fleste her ikke har lest hele teksten... Det var i fjor Microsoft sa at en middels Longhorn-PC vil ha 4 GHz dualcore-prosessor, 2GiB RAM, 1TB HD osv.. De trodde vel at prosessorene skulle utvkle seg så fort... Lagringsplassen er latterlig, da, det innrømmer jeg. Uansett, nå er kravene mer moderate, og 512 MiB anbefalt RAM er vel helt fint? Jeg synes 3D-GUI høres spennende ut jeg. Jeg hørte noe om "project looking glass" (Sun), det skal visstnok effektivisere arbeidet, ikke bare se fancy ut. :dribble:

Nettopp. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd Longhorn beta(build 5048), dette var på en p4 3,2HT northwood, 1 gb 2700 ram og geforce fx 5200...

 

Longhorn brukte rundt 600 mb ram, dette da når pc ikke kjørte noen andre programmer ved siden av...

 

Dette kan jo ha noe med beta versjonen å gjøre...

 

Longhorn virket greit... tror nok MS har fått noen ideer fra Apple :p ...

 

Holder meg til Windows Xp med "classic" tema...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...