Mads-b Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Min andre harddisk, D:/ brant i går. Den kom på fote igjen etter at windows hadde slettet 12000 "orphan file entries" og funnet dem igjen. Alt ble da stappet inn i de klassiske Chkdisk mappene. Men noe av det er "ikke tillatt" å åpne. Er disse filene så ødelagte at windows ikke klarte å redde dem? Synes nesten det er for galt.. Dårlig gjort å slette 150 GB med hardt arbeid..
Hårek Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hadde du FAT32 eller NTFS? Så vidt jeg har hørt så er det vanskelig å gjøre noe fornuftig med disse filene, det er bare fragmenter som du selv må finne ut hvordan skal settes sammen.
Mads-b Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 NTFS overalt.. Hvordan setter jeg sammen fragmentene? jeg har til nå funnet igjen 7 av 315 videofiler som gikk tapt.. disse er de eneste hele filene jeg har funnet. Resten er kanskje på 2 MB og slikt når de egentlig skal være på 200 MB.
GeirGrusom Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hvis de sektorene er ødelagt, så er det vel ikke så veldig mye å gjøre med det...gjort er gjort, og brent er brent.
Ehcoj Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Kan også prøve programmet "PC Inspector File Recovery". Hjalp for meg ihvertfall. Hadde noe lignende.
Mads-b Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Ah! File recoverer . En freeware slik en har jeg lett etter lenge. Nå skal det bli orden i sakene. 142 min igjen . Man må lide for å få igjen arbeide. Må vel nesten innrømme allerede at brorparten av filmene mine er tapt for alltid.. Jeg regner med at mindre filer har mindre sjanse for å bli overskrevet? Det er disse jeg trenger..
Mads-b Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Det skjedde igjen. Er det en måte å stoppe denne tingen på? Skal jeg klage til datakjeden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå