Gå til innhold

Total War: Putte egne MP3 i battle-scenarios? (Rome)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig, egentlig? Musikken i Rome er grei, den, men jeg kunne så forferdelig mye tenke meg å peise innpå noen sanger fra mitt (originale :D ) Gladiator-soundtrack!

Det hadde bare vært så SYYYKT fett om dette hadde vært mulig!

Ah, ser for meg et massivt slag, samtidig som "The Barbarian Horde" summer i bakgrunnen. :love:

Er det mulig? :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veit ikke om det du spør om er mulig, men jeg pleier å skru av musikken i RTW og la Winamp-spillelista mi bli spilt av i bakgrunn. Da får jeg mye forskjellig musikk og ikke den samma musikken om og om igjen som i spillet. Kanskje du tenkte på å ha spesiell musikk til spesielle anledninger i spillet? Som f.eks. en Gladiator-låt når man angriper og en Boogie Nights-låt når man er i ferd med å tape?

Skrevet

Prøv å gå i denne mappen i RTW mappen din:

RTW-->Data-->Sounds. Der er det en fil som heter Music og er en DAT fil. Der har du all musikken fra Rome, men når musikken blir spilt har veit ikke jeg hvordan en fikser.

Men prøv å lag en DAT fil av gladiator soundtracket, og legg den inn der.

Skrevet

Takk for hjelpa. Akkurat nå skal jeg i konfirmasjonen til søstera, så det får vente, men jeg skal prøve forslaget ditt, Zyfex.

Funker det ikke, får jeg gjøre som du sier, Cun. :)

Skrevet

Har du fått til noe enda?

Jeg pleier som regel når jeg vil høre på egen musikk å skru av musikken i spillet og kjøre min musikk i et avspillingsprogram i bakgrunnen. Eneste problemet er at du får sangene servert uten sammenheng med spillet. Du kan få en seierslåt akkurat i det du taper. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...