Gå til innhold

WoW: hva om jeg vil ikke vil spille mer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om jeg får tak i wow, må jeg da avbestille om jeg ikke vil fortsette etter en måned? (Eller blir det avbestillt om jeg ikke betaler)

De andre har vel egentlig svart her, men:

 

De fleste velger å betale med Visa. Det vil da bli lagt inn et automatisk trekk fra visakontoen din. Du må derfor cancellere selv når du ikke vil spille mer.

Lenke til kommentar
Etter en måned må du selv sette opp nytt abonnement for så og så lang tid på account management. Ønsker du ikke å spille mer, så lar du bare være. Characterne forblir en stund, er ikke sikker på hvor lenge..

IIIK. må du selv bestille ein ny måned. Trudde dette skjedde automatisk eg :ermm:

Lenke til kommentar
Etter en måned må du selv sette opp nytt abonnement for så og så lang tid på account management. Ønsker du ikke å spille mer, så lar du bare være. Characterne forblir en stund, er ikke sikker på hvor lenge..

IIIK. må du selv bestille ein ny måned. Trudde dette skjedde automatisk eg :ermm:

Det skjer automatisk.

Lenke til kommentar

IIIK. må du selv bestille ein ny måned. Trudde dette skjedde automatisk eg :ermm:

Det skjer automatisk.

Det skjer vel ikke automatisk nei, du må selv velge hvor lang tid du vil betale for, og velge betalingsinformasjon. Sånn var det hvertfall for meg.

skjedde automatisk for meg

Lenke til kommentar

Visa:

Du velger selv hvor mange måneder du vil betale for om gangen (enten 1, 3, eller 6 måneder). Trekket fra kontoen skjer automatisk, og det står på en veldig oversiktlig måte på account management sidene når trekket skjer.

 

Gamecards (eller hva det enn heter):

Her skjer det ikke autmatisk. Du må stikke til butikken og kjøpe et nytt kort, akkurat slik som med kontantkort.

 

 

Er i hvertfall slik jeg har forstått det. Trekkene fra visa-kortet skjer automatisk her i det minste. :whistle:

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Med visa setter de opp en payment plan, jeg tok 3mnd, betalte for den etter 1 mnd, og i planen sto neste payment 28 juni, 3-month subscription.

 

Måtte gå inn og trykke cancel på den, nå kan jeg spille frem til 28juni for jeg må betale igjen(manuelt siden jeg skrudde av auto, så får vi som jeg gidder mer etter dette :p)

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at noen kan si at det skjer automatisk, da tror jeg isåfall noen misforstår her. PENGENE blir trukket automatisk HVIS du har bestilt spilletid i account-management.

Etter 30 første dagene setter jo selvfølgelig ikke blizzard opp flere måneder du må betale for AUTOMATISK, det ville jo vært helt på jordet... :dontgetit:

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Skjønner ikke at noen kan si at det skjer automatisk, da tror jeg isåfall noen misforstår her. PENGENE blir trukket automatisk HVIS du har bestilt spilletid i account-management.

Etter 30 første dagene setter jo selvfølgelig ikke blizzard opp flere måneder du må betale for AUTOMATISK, det ville jo vært helt på jordet... :dontgetit:

Det er nok sånn. Du velger 'subscription' på 3 måneder. Dvs, når de 3 månedene er over kjøper du automatisk 3 måneder mer.

Lenke til kommentar

Det er nok sånn. Du velger 'subscription' på 3 måneder. Dvs, når de 3 månedene er over kjøper du automatisk 3 måneder mer.

Nei.. selvfølgelig ikke.. På min account management står det at jeg kan spille fram til en eller annen gang i juni, og etter det så kan du ikke spille før du selv setter opp nye måneder..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...