Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. - utgivelsesdato?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen, noen som har den fjerneste aning når dette spillet kommer ut? Spillet har jo blitt utsatt i evigheter.. Hvis noen sitter med inside-info, ikke nøl med å si ifra! Jeg dør av utålmodighet snart! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
When it`s done!

LOL! Flere som har lest gjennom websiden dems ja! Jeg er så utålmodig på d spillet... Kan være en potensiell vinner for meg iallfall hvis alt skrytet om spillet er sant. :love:

Skrevet
Det er vanskelig å tippe og samtidig tippe nokolunde rett. Vis alt skrytet er sant så er det absolutt ein vinner. :love:

Ååå ja.. Favorittspillet mitt of all time har vært Mafia i mange år nå.. Jeg håper Stalker kan bli det nye.. Jeg mener, alt med det spillet stemmer! Eneste jeg ikke liker er innendørsbanene og grøsse-delen.. Men likevel.. :dribble:

Skrevet

Spillet har ingen utgivelsesdato per i dag, men spillet blir ikke å komme før etter Mai en gang, og det er alt vi har fått vite. Er ganske brennsikker på at vi får mer informasjon om utgivelsesdato under årets E3, som ikke er langt unna.

Skrevet

Jez jez, jeg får bare smøre meg med enda mer tålmodighet... Den begynner å ta slutt nå, men hva kan man gjøre.. Jeg bare håper all den ekstra tiden utviklerne har fått gir resultater. Når er forresten E3-messa?

Skrevet
Når er forresten E3-messa?

18-20. mai.

tipper på rundt 3. kvartal 2005 inv_biggrin.gif eller done when it's done

får da virkeleg håpe at det ikkje kjem før "it's done".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...