Bayas Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hei, jeg har lyst til og kjøpe et program som jeg kan bruke når jeg skal spille inn music på pcn. Det skal være et ordentlig program. Med mulighet for og mixe, redigere osv. Jeg vill også at programmet skal kunne legge til tromme, bass gitar piano osv. Prisen har ikke noe og si, men jeg vill ha et ordentlig program. Ikke noe tull! Så viss noen driver med og spille inn music, synger eller noe sånt som har noen tips om programmer så vil jeg gjerne ha navnene på programmene. Gi noen tips dere som har peiling på dette!
Jørgen Sørheim Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Spørsmål om musikkprogram i "Annet om hardware", ja. Jaja.. kanskje logisk for noen.
kjeklulf Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Cubase er en av de mest brukte: http://www.steinberg.net/
Moskus Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Du trenger en sequenser. Eksempler er Cakewalk SONAR 4 , Cubase, Nuendo, ProTools, etc, Audition, etc,etc. Eller du kan prøve deg på FruityLoops eller Reason 3.
riktig Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Cubase SX i kombinasjon med Reason 3 er helt fantastisk, for å si det mildt. Reason inneholder også en sampler som kan fylles med lyd fra hva det måtte være, så mulighetene er nærmest ubegrenset. Legg inn noen softsynther og effekter av bra kvalitet, og det blir et fantastisk resultat (hvilket forutsetter at du lager bra låter ).
kjeklulf Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Legg inn noen softsynther og effekter av bra kvalitet, og det blir et fantastisk resultat (hvilket forutsetter at du lager bra låter ). Det siste er et godt poeng som dessverre overses ofte. Har det meste av utstyr og programmer selv men derfra til å lage bra musikk er det et laaaaangt skritt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå