Gå til innhold

Blizzard banner 500 cheaters/hackers

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet (endret)

fra www.wow-europe.com

As part of our continuing effort to keep World of Warcraft free from abuse, we have permanently banned more than 500 accounts during the last week which were involved in the use of cheats and/or hacks using third-party software. We will continue to take an aggressive stance to ensure that the gaming environment remains an enjoyable place for our customers by actively pursuing those who would seek to violate the principle of fair-play, as well as breach our terms of use and policies in this way. As stated previously, we have a zero-tolerance policy for cheating or hacking of any kind. Players caught using cheats or hacks will have their characters removed and their account banned. They will not receive a warning.

Thank you for your understanding and cooperation in this matter. Should you have reason to believe that you have evidence of or information regarding the use of cheats or hacks, please feel free to send us an email at [email protected] for us to investigate or submit a GM ticket in-game. Thank you again for your continued support.

Yay :)

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg fatter ikke hva man egentlig kan gjøre for å hacke i WoW, da temmelig mye er server-side ting. Men de som gjør det fortjener deng.

Skrevet

Selv om det faktisk er mulig å lage hacks/cheats til WoW, men er heldigvis ikke så alt for mye av det så er blizz uansett flinke til å rydde disse folkene som heller skulle holdt seg til singel player spill.

Ikke bra å cheate :nei:

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet (endret)

Link og navn var vel egentlig unødvendig, trenger ikke flere som cheater.

Synes det er så utrolig bra at de skal ha betalt for et program de reklamerer med at er ypperlig til cheating :roll:

Men det er iallefall bra at Blizzard følger såpass godt med, det er temmelig surt å kaste 400 spenn og uttalige timer rett i dass bare for at man var teit nok til å cheate, så dette bør ha en god effekt på folk som vurderer det.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Skrevet (endret)
!xSpeed er et tenker jeg!

Betyr dette at allt går fortere, i WoW og, som å drepe mobs?

:nei:

Edit: Og kan ikke dette skade pc'en i så fall?

Endret av Icluz
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Programmet skader både din pc, og din intelligens og ditt utseende, samt at du kan få din WoW konto bannet.

Og i tillegg er det vitenskapslig bevist at folk som cheater i onlinespill sliter med tidlig sædavgang.

Skrevet

ber ikke om linker eller noen ting her jeg, men tredjeparts som hva da? Er det cheat å ha f.eks sånn vindu hvor man kan bytte om fra dagger til sverd etc fra main til off hand. Som følger med i cosmos? Hva er cheat? Er det cheat å ha sånn der herb guide, som hjelper deg å huske hvor blomster etc spawner?

Jeg spør fordi jeg lurer, ikke fordi jeg skal cheate.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at ting som World of Warcraft lar deg loade in-game ikke kan sees på som cheats, men dersom du har et tredjepart-program i barkunnen som endrer måten spillet oppførere seg på er dette klart en cheat.

Blizzard har vært veldig flinke med tanke på muligheten for addons, og jeg tror ikke disse får lov til å endre spillet på en slik måte at det blir ansett for cheat.

Skrevet (endret)

Tja, en grindebot blir vel også sett på som cheat. Altså et program du setter på over natta som denger monstre, healer, sanker gold osv for deg.

Ellers var det vel iallefall tidligere mulig (har jeg hørt) å endre på noen filer lokalt for å kunne lese hva folk fra andre "siden" sa (Alliance/Horde)

Endret av Blib
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
Ellers var det vel iallefall tidligere mulig (har jeg hørt) å endre på noen filer lokalt for å kunne lese hva folk fra andre "siden" sa (Alliance/Horde)

Det er fullt mulig ja, ved å endre innholdet i en eller flere av .mpq filene.

Ville da tro at dette vil bli sett på som cheating da det er reverse engineering av Blizzards kjære filer.

Skrevet
using third-party software

Ikke cosmos håper jeg :ermm:

Cosmos er simpelten er Interface som er 100%, da noen addons ligger akkurat i gråsonen. Når man snakker om cheats så snakker man om Fishbot, grindingbot, speedhack og teleporthack..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...