Gå til innhold

Nokia lanserer iPod-knuser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
om det er 1, 2 eller 4GB lagringsplass spiller ikke stor rolle i mine øyne; det er uansett altfor lite for de flestes musikksamlinger og man må dermed bytte ut med jevne mellomrom.

Det må i så fall være i dine øyne. Ikke kom her og fortell at Ola nordmann må bytte ut 3000 sanger med jevne mellomrom... :roll:

Jeg er klar over at folk stort sett henter filer med elendig kvalitet, men 4GB holder jo ikke til mer enn 50-60 album i anstendig kvalitet da - ihvertfall godt under 1000 låter til sammen. Hvordan du får det til bli 3000 låter lurer jeg litt på - kan ihvertfall ikke se for meg at folk som gir til de grader beng i lydkvalitet har lyst til å faktisk betale flere tusen for en telefon.

 

Poenget mitt er: 4GB er ikke så himla mye mer interessant enn 1GB (som man fint kjører på dagens telefoner). Ihvertfall ikke hvis det er betydelig dyrere.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde denne tlf kommet med minnekort hadde jeg hvert enda mer frelst (uten hdd altså) siden dette som sagt øker vekt og risiko. jeg digger muligheten for trådløst nett. kamera har jeg egentelig men er jo kjekt med et litt mindre en det jeg har. Men jeg har egentelig et spørsmål, finnes det noe tlf som har mulighet får trådløst nett, som også har mp3 med stor plass til musiken (minnekort) ?.

Lenke til kommentar
Men jeg har egentelig et spørsmål, finnes det noe tlf som har mulighet får trådløst nett, som også har mp3 med stor plass til musiken (minnekort) ?.

Hvis du beveger deg over i pda-tlf-verdenen, finner du noen med wifi og minnekort, men da beveger du deg også over i betale-skjorta-av-deg-verdenen. (Som om man ikke var der fra før når man vurderer N91... :hmm::p )

Lenke til kommentar
Men jeg har egentelig et spørsmål, finnes det noe tlf som har mulighet får trådløst nett, som også har mp3 med stor plass til musiken (minnekort) ?.

Hvis du beveger deg over i pda-tlf-verdenen, finner du noen med wifi og minnekort, men da beveger du deg også over i betale-skjorta-av-deg-verdenen. (Som om man ikke var der fra før når man vurderer N91... :hmm::p )

Qtek 9090 har jo WiFi og er svinedyr, men har ikke 4gb harddisk, edge, 3g,

minijack, og det spenstige designet til N91.

Jeg ser opp til , spessielt Wifi`en. Grtais internettilgang :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...