scoot Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hei, i morgen har jeg en form for "skrivedag" der jeg har fått i oppgave og skrive en artikkel om Ungdom og Alkohol. Altså; "Hva tror du er årsaken til at Ungdom drikker alkohol i helgene" eller lignende.. Jeg har satt opp noen punkter til avsnitt; * Hvorfor drikker de ? ( press, spenning osv ) * Hvor får de drikkevarer ? ( eldre venner osv ) * Hvor drikkes det ? ( eldre venner, hjemme alene fester osv ) * Min egen mening. Noen som har noen fler gode punkter?
ATi-Radeon Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 *Drikker pga. det er sosialt og være på fester å henge med venner *Eldre venner, brødre og noen får det til om med av sine foreldre *Hjemme alene fester, på stranda med grilling om været tillater dette *Jeg synes det er koselig å drikke med venner, det er bare chill og så glemmer man mye av verdagen som er stress osv..
~Alex~ Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 * Effekt av drikking (evt. skade osv.) * Hvilke produkter. Alt jeg kommer på =). Sikkert nevnt allerede.
ATi-Radeon Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 *drikker jo med måte *går i alt, kommer ant på personen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå