Gå til innhold

Overføre kontakter fra telefon til SIM på samsung?


Anbefalte innlegg

Kan noen være så snill å fortelle meg hvordan jeg kan overført mine kontakter som jeg har i mine samsung telefoner D500 og Z107 fra telefon til SIM kort??

 

Selvsagt kan jeg legge de over manuelt, men det er jo den jobben (200 nr) men det må da finnes en annen metode?

 

Har søkt og søkt, men ikke funnet en eneste løsning noe sted, er jeg dømt til et liv med kontakter bare i telefonen ;-)

 

Retro...

 

 

EDIT: fant ut at man på z107 kan gå inn på detaljer på kontakten også kopiere en og en over til sim, ikke veldig brukervennlig men bedre en ingenting.

 

D500 Har ikke samme muligheten og det er her jeg har størst problemer, please anyone??

Endret av Retroboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, tenkte bare jeg skulle komme med en oppatering i denne saken har nemliog funnet en slags løsning.

 

På begge telefonene fungerer det slik:

 

man må gå inn på detaljer på kontakten, velge et telefon nummer også kopiere en og en over til sim.

 

Har man flere nummer på en kontakt så må man gå inn på hver av nummerene og kopiere de over, med forskjellig navn(hjem, mobil, jobb osv.)

 

Tok litt tid med 200 nummer, men det gikk nå på et vis, men jeg synes det er skikkelig dårlig av samsung at de ikke har en løsning enten på telefonen eller via sync software for å kopiere nummer til/fra SIM/Telefon, her slår nokia de i støvlene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...