NightKeeper Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Den forrige tråden min ble stengt (Brukte vist for få ord, ja den som fant på den regelen)... Så jeg spør igjen; Hvor kan jeg finne en adoon som viser vendorprice på items? Hadde vært nyttig...
nåvi Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 www.wowecon.com Viser i tillegg snittpriser på auksjon!
Alucard_21 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 På denne sia også finner du en hel drøss med Adons også http://www.curse-gaming.com/mod.php
NightKeeper Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 www.wowecon.com Viser i tillegg snittpriser på auksjon! Omg, fantastisk!
chokke Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 når man skal søke på priser på AH, er det mulig å få en bot som søker på den servern jeg er (the maelstorm) og så bare hos horde?
neb Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 denne anbefales! Men spørsmålet er vel om den egentlig viser riktige priser?
nåvi Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Vendor prisene er ihvertfall riktige, disse oppdateres daglig og nye items legges til. Auksjonsprisene er snittpriser fra mange servere så de er vel ikke alltid helt riktige. Det går ann å velge hvilke server du vil ha priser fra men tror bare dette går på US servere.
Nitrius Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 www.wowecon.com Viser i tillegg snittpriser på auksjon! Noen som kunne sakt noe om denne addonen? så ut til å være veldig nyttig den, den har nesten den samme funksjonen som Auctioneer og Lootlink.
MrLee Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 toxicman: så ut som den måtte downloade ting før du launcher WoW, har eget launcher program og greier.. nei takke seg til Telo's Lootlink...
Der Kommissar Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg bruker en på denne siden, og den funker som regel greit
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Sverger til comboen av LootLink og Auctioneer som er å finne på www.curse-gaming.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå