K.. Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hei Nå i det siste er word'en min begynt å oppføre seg mindre eksemplarisk. Det vil si, malen NORMAL.DOT ser ut til å ikke eksistere mer. Noen som kan legge ut sin fil her, og samtidig si hvor jeg må legge den for at ting atter en gang skal bli slik det var? Takker mye, mye for hjelp. Legger ved bilde av hvor håpløs margene er blitt.
pmarius Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Skjønner ikke helt problemet ditt. På det vedlagt bildet ser da Word helt normal ut. Akkurat som min rett etter å ha startet Word, når den står på Print Layout
K.. Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Problemet er at margen som går horisontalt er klint helt øverst på arket.. Vanligvis pleier det å være litt luft mellom starten på arket, og der man starter å skrive.
kjeklulf Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Du har klikket på det området som er mellom toppen av arket og linjalen slik at blanktegn (her områdene fra topp- og bunnmarg til topp og bunn av arket) skjules. Klikk på det mørkegrå området rett under linjalen igjen for å vise blanktegn. Musepekeren ser ut som to små bokser med en pil opp og pil ned når du holder den på rett sted. Dette har forøvrig ingenting med malen normal.dot å gjøre. Hvis den ikke finnes vil den bli opprettet automatisk av Word. Word starter ikke uten den.
K.. Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 hm.. Det ser ut til å virke, ja. Tusen takk, kjeklulf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå