Gå til innhold

Hvordan få GPS på en 6680?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Bare lurte på om noen kunne hjelpe meg med litt info om hvordan jeg får brukt min 6680 som gps?

 

Ettersom jeg har skjønt så må man ha en ekstern GPS mottaker, også koble denne til via BT, også må man??? lagre programvare på tlf? eller bruke gprs og koble til server? blir vel dyrt hvis man skal ha på gprs hele tiden. Trodde det var som GPS i bilen, at man la inn kart/ programvare.

 

Setter pris på svar.

 

MrHappy ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wayfinder er en godt gjennomført GPS-tjeneste til Symbian og Series 60.

 

Produktet består av både GPS-modul og programvare til mobilen. Du finner mer her:

http://www.wayfinder.com/index_en.php

Er dette et program man innstallerer på tlf? eller må man bruke gprs? kan jo fort bli dyrt hvis manskal laste på gprs hele tiden.... :)

Programmet kan ligge hvor det vil. Kartet/kartene er så store at det har man på et minnekort. Det medfølger i mange av pakkene.

Endret av It's me
Lenke til kommentar

Hvis du bare skal laste ned ruten du skal kjøre med Wayfinder, så er ikke det mer enn 7-8 kb. Kostnaden med dette er med andre ord minimal. Skal du derimot sitte å se på kartet hele tiden, så blir kostnaden høyere med mindre du laster ned kartene på mobilen.

 

Har brukt Wayfinder i overkant av et år nå, og må bare si at det er helt genialt. Svært lite negativt å melde om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...