Gå til innhold

PDA telefon med fullt tastatur?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet er det bare omtrent Communicator serien til Nokia som har fullttastatur. Men alle PDAer med touchscreen har et virtuelt tastatur. Skal du da ha GPS, lamera, 3G, minnekort+++ så er vel kanskje Motorola A920/A925 eneste alternativ. Den selges ikke nå i Norge, men den finnes på bruktmarkeder, og i Sverige.

 

Spesifikasjoner på A925:

208x320 pikslers touchscreen med 65536 farger, GPS, 3G, VGA kamera, minnekort (MMC?) SymbianOS UIQ, alså veldig lik SE sin P-serie, PDA funksjoner, tror den har 8 MB interntminne også :)

Lenke til kommentar

Men hva med en mobiltelefon og en lomme pc? Det er vansklig å finne en perfekt og superutstyrt PDA, så om du kjøper en vanlig, eller litt avansert mobiltelefon, eler en litt enkel smartphone, og kjøper en lomme-pc i tillegg. Dell Axim X50v eller Fujitsu Siemens Loox 720 er to godt utstyrte PDAer med masse rart :)

Lenke til kommentar

Har ikke lyst til å ha mer en 1 dings + bærbar PC. Fult tastatur er for at jeg skal kunne skrive raske mail når jeg er på farten.

 

Derfor er sync med mail det viktigste. Skal ta en titt på de Qtek saken. Noen andre modeller som tilfredstiller kravene? Ingen ting fra SonyEricson, Simens eller andre?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Er det ikke et problem med de fleste PDA'ene at de ikke har norsk tastatur med æ, ø og å? Har hørt at man må gå til spesialtegn for å finne dem.

Finnes det PDA som har norsk som språk?

På P910i trykker du 3 ganger på a for å få å, seks ganger på a for å få æ, og fem ganger på o for å få ø :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...