Gå til innhold

Porter og brannmurer p skolen...


Anbefalte innlegg

Er en ivrig spiller av WoW, og skulle gjerne ha sittet hjemme døgnet rundt foran datan. Men nå er det nå sånn at jeg må gå på skolen. Men siden vi får laptoper av skolen, er d jo fortsatt muligheter for å kunne spille litt. Vi laner litt på cs, men når jeg skal logge på WoW, har jo selvfølgelig skolen stengt noen porter eller satt opp noen brannmurer osv. :thumbdown: Det kommer opp en melding om at det er "unnable to connect"...

 

Derfor lurer jeg på om det er noen som vet hvordan jeg kan klare å åpne disse, slik at jeg kan få spilt litt??? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så mitt forslag, test VNC, så setter du opp en vnc oppkobling til din pc hjemme, og spiller derfra, litt tungvindt, men det skal nok fungere ;)

Gidder du forklare åssen eg setter opp en sånn VNC-tilkobling?

 

Vet forresten heller ikke helt hva VNC står for, så... :p

Endret av ObliVioN =]
Lenke til kommentar
Som regel er dette helt umulig, og dere vil nok ikke få igjennom et forslag på å koble dere rundt brannmuren.

 

Så mitt forslag, test VNC, så setter du opp en vnc oppkobling til din pc hjemme, og spiller derfra, litt tungvindt, men det skal nok fungere ;)

Kommer aldri til å fungere!

 

VNC klarer ikke å oppdatere skjermen din raskt nok. Mulig UltraVNC kanskje kan få til noe, men det kommer langt fra til å være akseptabelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...