Gå til innhold

TES: Fortell om din karakter!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Post alt du vet om karakteren din her!

Ta gjerne med bilde.

Fortell livshistorien hans/hennes!

Her er min:

Navn: Morgoth :blush:

Rase: Orc

Yrke: Berserker

Armor: Fult sett med steel armor, har ikke kommet så langt serru.

Våpen: 2 hånds stridsøks :love:

Level: 1 :blush: Begynte i går da....

Stjernetegn: The Warrior

Morgoth er en diger orc, han er rett og slett veldig ond, dreper alt bare for penger.

Yndligsleken hans er å selge alle tinga sine, untatt øksa, for å presse pengene ut av kjøpmannen. Da salget er gjort og han står igjen med undertøy og øks(det er litt av et syn :p ) slakter han kjøpmannen og tar tingene sine tilbake, pluss at han rundstjeler sjappa....dette gjør han over alt :w00t:

Her er en annen:

Navn: Audun

Rase: Wood Elf

Yrke: Archers

Armour: Light, har blanding av masse forskjellige.

Våpen: Long Bow, silver arrows og en sånn katana dingseboms.

Level: 1 jeg går lei så fort... :blush:

Stjernetegn: The Tower, tenkte jeg ville klare å lukke opp dører opp til lock lvl 50 men skjønner ikke hvordan jeg skal klare det....

Audun liker å drepe folk med bue.

Det første han gjorde når han kom til Seyda Neen var å stille seg i Light Tower for å knerte aller npc'ene...det gjorde han.

Da han kom til Balmora drepte han alle npc'ene på øst eller vest siden (husker ikke helt, der hvor det ikke var vakter).

Nå står han i corners club å venter på at jeg skal ta opp Morrowind igjen....

Hva med deg?

Endret av figure_02
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her er min:

Navn: Utevo lux

Rase: Nord

Yrke: SUPER PWNING 1337 mother%¤#"er :p (Mekket selv)

Armor: Full ebony hvis jeg skal se kul ut( :cool: ), og hvis jeg trenger høyere stats har jeg en lett blanding av ebony, deadrec og diverse magiske ting jeg har funnet.

Våpen: Magewave elle Megawave, husker ikke helt :p (En Enchanted glass claymore)

Level: 20 ettellerannet (22 tror jeg, skjekker ikke så ofte :p )

Stjernetegn: The Lady

Ganske ålreit fyr egentlig, men forferdelig gnien. Har som hobby å løpe rundt i byer og kjøpe ting billig, og selge det dyrt. Forlangte engang "litt" formye for et par støvler, og fikk 7000 i bounty :p

Mulig jeg kan laste opp et bilde seinere...

Edit: Jens-Leif, Hans-Leif og Per-Leif...

Endret av UGK
Skrevet

Hadde en Nord jeg også som var kommet ganske så langt i Thieves Guild. Men nå forandret jeg utseende på han, så nå er han Khajiit!

De er mye kulere egentlig, dessuten passer de litt bedre som tyver!

Skrevet (endret)

Navn: Petter

Rase: En veldig liten og atletisk Wood Elf

Yrke: Sniktyv (Lagd den selv)

Armor: Varierer fra DB Armor til Ninja og det meste light armor som ser litt skumt ut.

Våpen: Dwemer Shortsword

Level: 49

Stjernetegn: The lady

Bittelitt om Petter:En sympatisk fyr med dårlig råd og drittoppdrag og dårlig selvtillit. Bor noen få dager på South Wall mellom oppdragene. Petter er veldig sjenert og beveger seg for det meste om natten. Petter hadde en dårlig oppvekst hos en sur ork som likte å denge han hver gang han tapte penger på de ukentlige veddeløpene. Noe som førte til at Petter fort lærte seg å finne praktiske gjemmesteder på kort tid og under ekstremt stress mens stefaren kom ravende full hjem.

I en alder av 15 gjorde han sitt første brekk med kameraten sin på bryterhuset og kom unna med 800 gullmynter. deretter ble det han frekkere og frekkere og prøvde seg på vertshus og flere laug før han ble tatt da han romsterte i ordførerens rom og ble satt i fengsel i en alder av 19 og ble transportert til Vvardenfell og lever der den dag idag.

ScreenShot_1.sized.jpg

Edit: Fikset en Leif og var så sinnsykt grei at jeg lastet opp et bilde :thumbup:

Endret av Akiro Curosawa
Skrevet

tommy7vi.jpg

Navn: Tommy

Yrke: Samler

Armor: De fleste i spillet, Enchanted Her Hands for øyeblikket.

Våpen: Har de fleste, bruker mest Trueflame.

Level: 32

Oversikt over Tommy

"Tommy" begynte spillet som en uerfaren, og til dels aggressiv Nord.

Jaget etter gjenstander og penger øket gradvis i takt med hans egen utvikling, og han ble ganske snart en "samler".

Tommy bruker nesten all tid på å lave rundt om i Vvardenfell, på jakt etter nye steder å undersøke, og nye ting å samle på.

Dette har ført til at den fysiske standarden til Tommy har utviklet seg til å takle de fleste farer som han måtte møte, og hans hovedelement må nok sies være rå vold.

Selv om Tommy er godt bereist, har Vvardnfell enda mange skjulte skatter å by på.

I den senere tid har det gått ned mange timer i å omorganisere å flytte den store samlingen fra et lite, overlesset hus, til et nykapret flott hus i Mournhold.

Etter massive salg av gjenstander til traderene som bor vegg i vegg med Tommy, har hans økonomiske standard økt enormt.

Med en formue på godt over 260.000, burde det ikke være noen han ikke kan få for penger.

Utenom disse syslene jobber Tommy iherdig med å enchante våpen/armor/klær/amuletter, i sin søken etter det ultimate sett gjenstander til hjelp ute i villmarken.

Tommy har også planer om snart å begynne på mainquesten, da det i følge journalen hans har gått over 500 dager, siden han tok sitt første skritt i Vvardenfell.

Skrevet (endret)

navn:baard ivarsaan

rase: ridder ser ut som dei som voktar i byane :D

yrke:fighters gulid

armor:15

våpen: sword oxe

level: 3

han liker og selge ting og dereter drepe kjøpmannen

han gjere oppdrag får figthers gulid,derfor bur eg i balmora

korleis blir du god

off topic korleis blir du god og ikkje ond eg har drept allfor massse til å vere god

Endret av izoren
Skrevet (endret)

Navn: Evathos

Yrke: (God gammeldags) Adventurer

Armor: Mest Daedric, Fists of Randagulf (hansker med 200++ armor), Lord's Mail (200++ armor), Daedric Face of Inspiration (!)

Våpen: Daedric Battle Axe (med 1 - 80 på Chop!)

Level: 26

Stjernetegn: The Tower

Karen min liker å gjør masse fine quester, han er Guild-master i Fighters Guild, han har drept hele Thieves Guild (på oppdrag fra Fighters Guild da), og driver nå og gjør seg snill i House Hlaalu...

Fet er han! :D

Edit: glømte stjernetegn

Endret av Mr. -=NeoguN=-
Skrevet

Du får oppdrag av forskjellige random folk som trenger hjelp, så har du jo main questen og du burde melde deg inn i Fighers Guild, da får du nye oppdrag hele tiden...

Akiro: Hvordan får du hette og kogger til å syns på karen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...