Gå til innhold

noen som vil være med og lage et forum?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er med på det jeg, men hvorfor spør du ikke de som lager vikingboard eller hva det het om du kan være med dem

har gjort det, men det ser ikke ut som de vil ha meg/flere.

på dette boardet så får alle som vil være med om det så er ti eller tusen.

 

har du noen navne ider foresten?

Lenke til kommentar

Planlegger du å lage et forum fritt for stavefeil også?

 

Jeg klarer bare ikke ta deg seriøst. Når man har slike prosjekter på gang er det ikke mye forlangt at en tar en ekstra titt på den første posten sin for å luke ut eventuelle stavefeil. Er du dyslektiker? Be en skrivekyndig venn ta seg av jobben med å lese korrektur for deg.

 

Jeg tenker akkurat det samme her som i en annen tråd her; jeg setter meg heller ned og lager forumet på egen hånd. Har du noen andre arbeider du kan vise oss, slik at vi vet at vi ikke kaster bort tiden vår på å hjelpe deg med prosjektet? Har du planlagt dette noe mer enn denne tråden? Dette er spørsmål som burde vært besvart i den første posten her.

Lenke til kommentar

Er gjerne med jeg hvis det er et seriøst prosjekt.

 

Vil også gjerne vite litt mer om deg som f. eks: Tidligere prosjekter du har vært med på/gjort, hvor mye tid du/vi skal investere i dette prosjektet og ikke minst hvor gammel du er! Liker å vite det, eldre personer pleier å ta ting generelt mer seriøst, og med et så omfattende prosjekt så trenger man det.

 

Jeg er forøvrig 19 år gammel. Har "dilla" rundt med en del prosjekter, er ikke helt inn i det med objektorientert programmering med php enda (jeg bruker sjelden disse metodene i php), men jeg har litt kunnskap i Java, og der er alt objektorientert, så burde ikke være vanskelig å sette seg inn.

 

jeg har skrevet mange scripts i php, du kan heller kontakte meg personlig for å få mer info om det.

 

Kommer sikkert med flere spørsmål, er litt trøtt nå så orker ikke tenke for mye.

:)

Lenke til kommentar

vi kan jo sette i gang et annet prosejkt, vi andre som syns vboard blir litt for seriøst og ikk føler oss helt god nok for det..

kanskje ikke helt like omfattende som et forum, men et eller annet..

 

zokra: hvis noen liker ideen, kan jo kanskje du sette opp et forum om du vil, eller at jeg setter opp et invisionfree eller noe i den duren..

 

hva sier folket?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...