Gå til innhold

Tiger-helikopteret i SH er umulig å lande med!


Anbefalte innlegg

Jeg sliter ganske mye med å lande tiger-helikopteret i Silent Heroes-mod'en til BF1942. Med Bell-helikopteret er det ikke noeproblem,land og så ferdig med det, men med Tiger-helikopteret får jeg landet, men det begynner jo steike meg å rulle! Ekstremt irriterende hvis jeg skal ta et kontrollpunkt, og så fly videre når helikopteret er drittsekk.

 

Så det jeg lurer på er; er det et spesielt triks for å lande dette helikopteret?

 

Setter pris på svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har samme problemet, men det er bare når jeg har for stor fart..

lander du f.eks fra høyre brude du også være lent noen grader mot høyre, mens rett ovenfra er det et trix å være rettet ut.. ingenting er umulig, bare i virkeligheten :D

å ta et kontroll punk er bare å sirkle rundt flagget (i lufta), funker fett og vis du blir angrepet rekker du kansje å angripe tilbake. (evt. stikke av).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er vel ikke så vanskelig vel ?

*starte bf*

 

Edit:

Sånn, nå kan dere se hvordan det skal gjøres. :cool:

Tok med "take-off" også, hvis det er noen som sliter med det :tease:

 

 

pusebo.no/ozelot/BF1942 Tiger.mpg

 

Får ikke linken til å fungere, copy\paste inn i adrerssefeltet så burde det gjøre susen.

 

 

Edit: møkka link!

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Har ikke fløyet tiger'n i SH, men er den vanskeligere å flyge enn apache'n i DC??

Jeg synes tiger`n er en blanding av Apache`n og det andre helikopteret som har raketter.

 

Alt i alt er det et greit helikopter, er bare ikke blitt vant med å sikte enda, så det kan kanskje ta litt tid for nybegynnere å bli vant med å treffe bevegelige ting.

 

Edit:

...men ja, Tiger`n kan være litt vanskeligere å lfly både pga. av det er så smalt(vanskelig å lande) og at det er ikke så retningsbestemt som apache`n er.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Flyr dere helokopter med joystick eller mus/tastatur?

 

Jeg flyr med joystick m/twist (har rudder ved å vri selve sticken), men jeg har inntrykk av at hardcore DC piloter flyr med mus. Og det skjønner ikke jeg hvordan de fikser. Jeg kan fly ganske bra hvis jeg er alene med bots, men online blir jeg stressa og landa kan jeg bare glemme ;)

Lenke til kommentar

Det eneste tipset jeg har å komme med er å at man bør lande heliene som om de er fly. Og land rett fram, ikke sidelengs eller noe slik da er det større sjans for å rulle. Men alt kommer med litt trening. ;)

 

Flyr dere helokopter med joystick eller mus/tastatur?
Flyr helier med musen, og flyr med tastaturet

 

Vietnam helikoptrene er kjedelig for de mer erfarne fra DC, er som å fly hjulvipser
Enig, det burde ihvertfall gå an å skru auto-hovringen av og på manuelt i BF2. Endret av PC Bjørnen
Lenke til kommentar

Flyr da med mus og tastatur. For å være helt ærlig, så klarer jeg ikke å fly med gledespinnen.

 

Det viktige med landing er å komme inn rett. Skulle man komme i skjevt, så er det mulig å hoppe ut. I mange av tilfellene så retter koptere seg automatisk også er det bare å hoppe inn og kjøre på. Trikset er at uansett hvordan man kommer inn på landingsområdet, så skal man kunne rette opp koptere slik at man lander rett. Trening gjør mester og jeg må trene :p

Lenke til kommentar
Ayntes det er litt vanskelig i Desert Combat å styre helis også, luirer på hvordan det blir i BF2 for jeg håper det egentlig blir litt kult avansert!

noe sier meg at det blir identiskt til Vietnam, der fungerer det utrolig bra.

Nei det blir ikke helt likt som i bf:v, men en blanding mellom DC og Bf:V

Endret av xaedus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...