DezTruckTor Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Hei Jeg er en level 40 nightelf hunter med en katt som pet. Problemet er bare at jeg tammet denne katten på level 16, så den er ikke det beste peten. Hvilken pet er egentlig best, som jeg kan få tak i på level 40? Finnes det en side med oversikt over alle petene?
Alucard_21 Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Vet ikke helt om det er no oversikt.. Men hvis du venter til du er lvl 43 da kan du få en ganske grei og rask katt som heter King Bangalsh som befinner seg i STV.. Jeg har selv hatt den fra lvl 43-57 til jeg vant en kulere en i Winterspring
Dandar Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 (endret) Pet'en blir bedre etterhvert som den levler så det er ikke så stor forskjell på de, men King Bangalash kan du temme på lvl 43 og den er ganske god, med litt flaks klarer du det. Edit: Var ikke rask nok gitt. Endret 24. april 2005 av Dandar
DezTruckTor Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Vet ikke helt om det er no oversikt.. Men hvis du venter til du er lvl 43 da kan du få en ganske grei og rask katt som heter King Bangalsh som befinner seg i STV.. Jeg har selv hatt den fra lvl 43-57 til jeg vant en kulere en i Winterspring Når du sier får, mener du da temme eller quest-reward? Og eventuelt hvor i Stranglethorn kan man finne den?
DezTruckTor Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Pet'en blir bedre etterhvert som den levler så det er ikke så stor forskjell på de, men King Bangalash kan du temme på lvl 43 og den er ganske god, med litt flaks klarer du det. Edit: Var ikke rask nok gitt. Jeg har et lite triks for å temme dyr jeg: Jeg får med meg en mage som polymorpher dyret mens jeg overtar det. Genialt....
Dandar Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Pet'en blir bedre etterhvert som den levler så det er ikke så stor forskjell på de, men King Bangalash kan du temme på lvl 43 og den er ganske god, med litt flaks klarer du det. Edit: Var ikke rask nok gitt. Jeg har et lite triks for å temme dyr jeg: Jeg får med meg en mage som polymorpher dyret mens jeg overtar det. Genialt.... Bangalash har 3 - 4 vakter ^^
DezTruckTor Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Bangalash har 3 - 4 vakter ^^ Da får jeg med 4 mager som polymorpher alle. Jeg leste nettopp at elite pets er MYE bedre enn vanlige pets. GLeder meg virkelig til jeg får denne super-pet-en
Alucard_21 Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg var heldig, jeg. Det var 2 horde folk der som prøvde å drepe han, så jeg bare satt meg ned og vente til de drepte vaktene. Men King B klarte de ikke, så jeg bare gikk inn og temte han. Surt det Horde
DezTruckTor Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Jeg var heldig, jeg. Det var 2 horde folk der som prøvde å drepe han, så jeg bare satt meg ned og vente til de drepte vaktene. Men King B klarte de ikke, så jeg bare gikk inn og temte han. Surt det Horde Men jeg regner med at du ble drept av de horde folka etterpå?
Alucard_21 Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Nah, så aldri mer til dem senere. Skulle bare ha meg et nytt dyr jeg, så jeg var lenge vekk derfra, før de kom fram til kroppene sine
DezTruckTor Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Hvilke skills har King Bangalash? Dash, dive, bite....?
Alucard_21 Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Vet ikke om han har noen skills, men siden han er en katt så kan du lære han Claw, dash, bite og cower
chokke Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg var heldig, jeg. Det var 2 horde folk der som prøvde å drepe han, så jeg bare satt meg ned og vente til de drepte vaktene. Men King B klarte de ikke, så jeg bare gikk inn og temte han. Surt det Horde endte vel med at du drepte dem med king B ?
Anbefalte innlegg