YpsiNine Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Merkelig, Min character heter Gannondorf. Alle som liker Zelda spillet vet hva det navnet stammer fra Har aldri fått noen warning Du spiller tilfeldigvis ikke på Skullcrusher?
Nstin Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 På Al'akir er det en paladin som heter Palalalalala. Er ikke sikker på hvor mange "la" han har, men det er mange. Og han er er rundt lvl 40. Og så er det en dwarf paladin som heter Dwarfpaladin. Og en som heter/het Omgpaladin. har ikke sett han online på lenge btw chokke; På natta er siggen din utrolig morsom
chokke Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 På Al'akir er det en paladin som heter Palalalalala. Er ikke sikker på hvor mange "la" han har, men det er mange. Og han er er rundt lvl 40. Og så er det en dwarf paladin som heter Dwarfpaladin. Og en som heter/het Omgpaladin. har ikke sett han online på lenge btw chokke; På natta er siggen din utrolig morsom wtflol heter han jeg tenkte på shaman lvl 20+ tror jeg, skikkelig trollunge, lager masse diskusjoner :!: OT: fant siggen i et nemi for en stund sia..
JRL Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg fikk ikke velge nick som jeg først hadde håpet på. Mitt nick er nå navih Må få noen i guilde til å reporte det nicket slik at jeg kanskje får velge et
Intimvask Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg kaller meg for Intimvask på Shattered Hand, og jeg har aldri hatt noen som helst problemer i det hele tatt.. Selv om jeg har fått beskjed av guildmates om at jeg kanskje vil få beskjed om å bytte etterhvert. Var en i guilden som kalte peten sin for Hora, og han fikk beskjed om å bytte tvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå