bobhundv Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 God kveld. Jeg er ny på forumet, registerte meg faktisk akuratt nå Jeg har et problem med ene disken min, har 3 disker, 2, ide en på sata, hvis det sku ha noe å si. disken jeg sliter med sitter som slave på ide kontrollern sammen me hoved disken. problemer er at når jeg starter opp windows xp så er den ikke altid me i windows, må da starte maskina på nytt å da kan den være der. det virker som den alltid blir funnet i biosen, å den funker raskt å greit når den blir funnet i windows ikke no problem med den da. kjørt scandisk på den å ikke funnet no, å den har vært sånn lenge(1måned) må ofte starte maskina 2-3 turer før den blir funnet. i blandt kjører også xp scandisk på disken før maskina kommer inn i windows. maskina mi står ofte på i strek 3-4 dager å det er ikke no problem for disken. Ble mye skriveri her nå, men spørsmålet mitt er som følger: Er det noe galt med disken? disken er bare 5 måneder gammel, 200gigs "Western digital" disk. Redd for disk kræsj, så vurdere å flytte alt på den over på en annen disk. er det eventuelt noe å gjøre me dette? håper på svar. mvh Vemund B
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå