jabbadabb Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Hei. Sitter her med Tundra 1557K, og har ingen aning om hvor eller hvilke drivere jeg trenger til det trådløse nettverkskortet. Skulle fått med en cd med driverne på, men den kom ikke med når jeg bestilte. http://psdata.no/ps.asp?it=108683&mlevel=090400 Det er denne pcen. Jeg ble lite klok på hvilke drivere jeg trenger. Noen av dere som vet? Helst raskt svar
jabbadabb Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Godt poeng. Kan noen i crew flytte tråden? Eller har jeg lov å poste der og, så sletter crew denne?
Ozelot Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 (endret) Godt poeng. Kan noen i crew flytte tråden? Eller har jeg lov å poste der og, så sletter crew denne? Nei for all del! Ikke gjør det! Da blir de galne på deg og gir deg ukesferie og det som verre er... bare rapporter tråden din du Endret 23. april 2005 av Ozelot
sitelux Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Du må sjekke "Device manager" eller Enhetsbehandling som det heter på norsk. Det kan du se hva kortet heter tror jeg og så finne drivere
Nixxon Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Dette er egentlig en Aopen maskin som er rebrandet av Tundra. Søk i download seksjonen til Aopen under maskin navnet 1557 og du vil sannsynligvis finne en egnet driver der. Link til Aopen downloads
Simen1 Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Godt poeng. Kan noen i crew flytte tråden? Eller har jeg lov å poste der og, så sletter crew denne? Nei for all del! Ikke gjør det! Da blir de galne på deg og gir deg ukesferie og det som verre er... bare rapporter tråden din du Hehe.. Litt ironi der ja Jeg flytter den fra "bærbare datamaskiner" til "nettverk". Regner med den passer bedre her selv om drivere på en måte er programvare så er det sterkt hardware-relatert programvare.
Goophy Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 http://downloadfinder.intel.com/scripts-df...D=1637&lang=eng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå