Onyx Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Har lest erfaringer om D-Link ruter og 3Com ruter. D-Link: DI-604 3Com: OfficeConnect Hvem ville dere gått for? Jeg trenger en ruter for at jeg og søskenbarnet mitt skal dele nettet og være i samme nettverk med internett så klart. Jeg tenker slik at D-Link ruteren kan være fullt så bra som den fra 3Com. Har hørt fra forum tidligere at 3Com kan være treige...eller? Kom gjerne med andre forslag enn bare disse to, og erfaringer av disse to er mer enn velkommne! (Tar i mot alt av erfaringer ) PS: D-Link er billigere!
Lock-Aze Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Først av alt : Hvilken, en router er IKKE en person. Hvem er noe du bruker om personer. D-Linken er helt grei.
Jubelsau Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Først av alt : Hvilken, en router er IKKE en person. Hvem er noe du bruker om personer. Hvilken ordinære rutere anbefaler dere? ja, D-Linken er grei
Onyx Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Først av alt : Hvilken, en router er IKKE en person. Hvem er noe du bruker om personer. Hvilken ordinære rutere anbefaler dere? ja, D-Linken er grei Tenkte ikke over det der....Skrev litt fortløpende... Så dere anbefaler D-Link? Har lyst på den. Så jeg bestiller nå en jeg, pluss 2 nett. kabler!! Takk for svar dere!!!
bureaucrator Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Først av alt : Hvilken, en router er IKKE en person. Hvem er noe du bruker om personer. D-Linken er helt grei. Først av alt, herr Smarting: "Hvem" og "hvilken", ikke hvem, og hvilken. "Hvem" og "hvilken" referer til ord, ikke ting i verden. For det andre, og som du kanskje forstår, er det upassende å kritisere folks språk på dette forumet. Les retningslinjene!
pine Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Asus wl500g eller deluxe har den første og er meget fornøyd. QOS er snacks
Rippley Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Hei! Sitter selv med en DI-604 og kan ikke klage, er en helt grei router. Den er lett og ganske oversiktlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå