Gå til innhold

Noen som gleder seg til Cossacks 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hey!

Jeg har ventet nesten i ett år på at Cossacks 2 skal kåmme ut, men det er ikke til salgs enda, det står at det skal komme ut 15.April, men jeg har enda ikke funnet noen butikker som har det enda.. fant det på spaceworld.no sine nettsider, men det står at de ikke har det på lager.

Jeg elsket Cossacks Europen wars, liker det enda, men er litt lei av grafikken.

Noen andre som liker Cossacks???

Mvh Even

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig, jeg kan ikke vente på at spillet kommer ut, tror det kommer i butikkene 26.april ifølge nettsider.

Må ha det spillet... :dribble:

Skrevet

det kommer ut i amerika 26april :)

veit ikke når det kommer i norge.

skjønner ikke hvorfor de gamle cossacks spillene har fått så dårlig karakterer som de har fått :dontgetit:

de får bare mellom 6 og 7 på alle netsider. skjønner ikke at folk klarer å gi så geniale spill så dårlig karakterer

Skrevet

Gleder meg mer til Age of Empires 3. Men har spilt en del Cossacks så det ender sikkert på hardisken til slutt. Liker spesielt "Cossacks Grafikken".

Skrevet
det kommer ut i amerika 26april :)

veit ikke når det kommer i norge.

Cossacks 2 ble lansert 15. april i Norge. Utgivelsesdatoer for spill i Norge finner du ved å titte på http://datoer.gamer.no eller søke på hele, eller deler av produktets navn Gamer.no sin søkemotor. Da finner du produktsider i søkeresultatet, og på disse produktsidene inneholder blant annet norsk lanseringsdato. :-)

Jeg aner ikke hvorfor spillet likevel er vanskelig å finne i de butikkene dere bruker. Jeg ser at enkelte butikker melder om lanseringsdato 25. april, men distributøren selv sier at spillet allerede er lansert. Skal ta kontakt med distributøren for å få oppklaring i hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...