Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden


Fedorov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. har lest igjennom stort sett hele tråden nå og virker som en del bare er ute etter grafikk og ikke noe annet. Liksom ingen som går etter orginalitet eller nytenking. At grafikken blir bedre til neste generasjon er ikke bare et krav, det er også hva som er forventet.

 

For min del er jeg ennå ikke sikker på om jeg skal skaffe meg 360 ennå. Det er til nå bare 2 titler som frister til nå av de rundt 30+ jeg har sett på. Disse er Kameo og Burnout.

 

Kameo er en veldig flott tittel av den enkle grunn at det er gjennomført designmessig og kommer med litt frisk pust til xbox sine ganske like spill. Rare ser ut til å levere varene denne gangen også. Av det jeg har sett av filmer til spillet så er det en blanding mellom Zelda og Beyond Good & Evil. Leveldesign og karakterdesign er av ypperste klasse og jeg mener det er en av de beste titlene som kommer til 360 til nå.

 

Burnoutserien har jeg likt fra dag en. Husker første gangen jeg fikk tak i det til GC fordi det var det eneste bilspillet på GC på den tiden. Og ventetiden til nr. 2 i serien var lang, men også verdt det. Har vel rundt 70timers spilletid i det spillet til nå. Skuffelsen ble stor da EA bestemte seg for å drite i GC og levere Burnout 3 på Xbox og PS2. Og nei, det fikk meg ikke til å skaffe meg de konsollene av den enkle grunnen at ingen andre spill var av interesse. Derfor kan det hende jeg skaffer meg 360 på grunn av denne titlen, men vi får se.

 

Nintendo Revolution blir den konsollen jeg skal få tak i, men hvordan det blir med 360 ennå vet jeg ikke. Skulle gjerne ha fått flere spill i den ønskelisten på den først. Blir teit å skaffe en konsoll bare for 1-2 spill.

Hva med å utvide horisonten litegrann ? Du likte Burnout, men droppet serien fordi det ikke kom flere til Gamecube ? Hvis du liker bilspill så er det jo galskap å bare ha Nintendo.

 

Kameo ser helt utrolig ut ja, langt mer interressant, og imponerende, enn noe Zelda spill har gjort på meg. Hva med Perfect Dark Zero ? Også et Rare spil som kommer til lansering.

 

Men hvis du bare finner 1-2 spill interrssant så er kanskje ikke 360 for deg. Selv finner jeg ca 10 av lanserings spillene som must-haves omtrent.

Lenke til kommentar
Kameo ser helt utrolig ut ja, langt mer interressant, og imponerende, enn noe Zelda spill har gjort på meg. Hva med Perfect Dark Zero ? Også et Rare spil som kommer til lansering.

Er lov å være litt skeptisk. Sist Rare forsøkte å kopiere Zelda ble resultatet Star Fox Adventures. :)

 

Men 10 spill til lanseringen som du føler du må ha? Hadde vært artig å høre hvilke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Siden den skal kunne streame fra en pc med XP så er det sikkert i god MS ånd en begrensning på formatene den kan streame. Er det noen her inne som vet noe konkret om hvilke formater den støtter ? (Har lett på nett uten hell)

 

Gjerne med en link til et nettsted.

Du kan iallefall streame mp3 direkte fra en mp3 spiller via USB porten..

 

LINK

Lenke til kommentar
Men 10 spill til launch som du føler du må ha? Hadde vært artig å høre hvilke.

Ja, hadde vært nice å sett hvilke spill dette er.

 

Har litt lyst på en 360 siden den kommer nå i desember. Syntes Dead Rising ser bra ut men er redd det blir en ny State of Emergency...

 

Hadde satt pris på noe bra tips til spill. Glem FPS siden dette funker dårlig på konsoll..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Men hvis du bare finner 1-2 spill interrssant så er kanskje ikke 360 for deg. Selv finner jeg ca 10 av lanserings spillene som must-haves omtrent.

Jeg vil også vite hvilke spill dette er..?

Lenke til kommentar
Kameo ser helt utrolig ut ja, langt mer interressant, og imponerende, enn noe Zelda spill har gjort på meg. Hva med Perfect Dark Zero ? Også et Rare spil som kommer til lansering.

Er lov å være litt skeptisk. Sist Rare forsøkte å kopiere Zelda ble resultatet Star Fox Adventures. :)

 

Men 10 spill til launch som du føler du må ha? Hadde vært artig å høre hvilke.

Har du sett den 40 minutter lange videoen av Kameo hos Gamespot.com ? Tror nok ikke det. ;)

 

10 spill ja.

 

PGR3

Saint`s Row

RR6

Call of Duty 2

DOA4

Dead Rising

Quake 4

Kameo

Perfect Dark Zero

NFS Most Wanted

 

Alle disse er bortimot garanterte lanserings titler. Aldri har det vært en så bra launch. XBox var nære med DOA3, Rallisport Challenge, Jet set radio future og Halo, men dette tar kaka.

Lenke til kommentar

Elder Scrolls IV: Oblivion er jo også en lanserings tittel for de som liker rpg.

 

Og masse mer rett etter, Gears of war, Condemned, Top Spin 2, Test Drive unlimited osv.

 

Glemte Full Auto, det vil jeg også ha ved lansering. Ble 11 spill da. :!:

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar

10 spill ja.

 

PGR3

Saint`s Row

RR6

Call of Duty 2

DOA4

Dead Rising

Quake 4

Kameo

Perfect Dark Zero

NFS Most Wanted

 

Alle disse er bortimot garanterte lanserings titler. Aldri har det vært en så bra launch. XBox var nære med DOA3, Rallisport Challenge, Jet set radio future og Halo, men dette tar kaka.

 

Dead Rising ser fortsatt best ut, kan dog ende opp som SoE..

 

Fighting spill er kjedelig(DOA), Saints Row er en LITT FOR åpenbar GTA klone ser nesten ut som om de har bruk ctrl+c ctrl+v.... kan jo være gøy da men.. Kameo er ikke min type, litt for rosa eventyr stil. FPS funker utrolig dårlig på konsoll med mindre du har mus og keyboard(Xbox har ikke det?) Call of Duty kan se fett ut da, hvis du kan bruke mus..

 

Kan noen gi meg noe tips til BRA spill? Er lei av racere selv om Burnout var fett.

Lenke til kommentar

10 spill ja.

 

PGR3

Saint`s Row

RR6

Call of Duty 2

DOA4

Dead Rising

Quake 4

Kameo

Perfect Dark Zero

NFS Most Wanted

 

Alle disse er bortimot garanterte lanserings titler. Aldri har det vært en så bra launch. XBox var nære med DOA3, Rallisport Challenge, Jet set radio future og Halo, men dette tar kaka.

 

Dead Rising ser fortsatt best ut, kan dog ende opp som SoE..

 

Fighting spill er kjedelig(DOA), Saints Row er en LITT FOR åpenbar GTA klone ser nesten ut som om de har bruk ctrl+c ctrl+v.... kan jo være gøy da men.. Kameo er ikke min type, litt for rosa eventyr stil. FPS funker utrolig dårlig på konsoll med mindre du har mus og keyboard(Xbox har ikke det?) Call of Duty kan se fett ut da, hvis du kan bruke mus..

 

Kan noen gi meg noe tips til BRA spill? Er lei av racere selv om Burnout var fett.

Nei, da er det ingen spill til 360 for deg foreløpig.

 

Skjønner forresten ikke hvorfor så mange hyler om at kontrollere er håpløst til fps. Jeg er en kløpper i fps spill på PC men synes kontrollere på konsoll er helt greit også.

Ofte mer behagelig å spille med kontroller også.

Lenke til kommentar
Hva med å utvide horisonten litegrann ? Du likte Burnout, men droppet serien fordi det ikke kom flere til Gamecube ? Hvis du liker bilspill så er det jo galskap å bare ha Nintendo.

Droppet ikke serien. Har spilt Burnout 3 ganske mye jeg, både på PS2 og Xbox. Gidder ikke skaffe meg en ny konsoll bare for et spill. Jeg spiller også PC spill og da blir det da noen bilspill der også. Men Burnoutserien er den beste bilspillserien på lenge. Liker ingen annen nesten. NFS serien har gått nedover i det siste.

Lenke til kommentar
Hva med å utvide horisonten litegrann ? Du likte Burnout, men droppet serien fordi det ikke kom flere til Gamecube ? Hvis du liker bilspill så er det jo galskap å bare ha Nintendo.

Droppet ikke serien. Har spilt Burnout 3 ganske mye jeg, både på PS2 og Xbox. Gidder ikke skaffe meg en ny konsoll bare for et spill. Jeg spiller også PC spill og da blir det da noen bilspill der også. Men Burnoutserien er den beste bilspillserien på lenge. Liker ingen annen nesten. NFS serien har gått nedover i det siste.

Joda, men så er jo ikke akkurat NFS serien det ypperste av bilspill vil jeg si. Finnes jo sikkert minst 10 andre bilspill serier som er langt bedre. Men nå liker jeg helst litt dypere og litt mer seriøse bilspill enn NFS og Burnout.

Lenke til kommentar
Hva med å utvide horisonten litegrann ? Du likte Burnout, men droppet serien fordi det ikke kom flere til Gamecube ? Hvis du liker bilspill så er det jo galskap å bare ha Nintendo.

Droppet ikke serien. Har spilt Burnout 3 ganske mye jeg, både på PS2 og Xbox. Gidder ikke skaffe meg en ny konsoll bare for et spill. Jeg spiller også PC spill og da blir det da noen bilspill der også. Men Burnoutserien er den beste bilspillserien på lenge. Liker ingen annen nesten. NFS serien har gått nedover i det siste.

Joda, men så er jo ikke akkurat NFS serien det ypperste av bilspill vil jeg si. Finnes jo sikkert minst 10 andre bilspill serier som er langt bedre. Men nå liker jeg helst litt dypere og litt mer seriøse bilspill enn NFS og Burnout.

Og det er ikke akkurat hva jeg liker... Har testet veldig mange bilspill på både Xbox og PS2, ikke noe som imponerer. Colin serien var bra helt fram til nr. 3. For min del så har jeg PC for spill som stort sett kommer på Xbox og PS2 (til en viss grad), og GC for de eksklusive spillene. Zelda og Metroid er de jeg liker best.

 

Men Kameo var et spill som jeg likte med en gang da det ligner på Zelda osv. Så det kan være spillet som får meg til å skaffe konsollen. Men så var det andre spill da. Vil gjerne ha noen tips om spill dersom dere har noen. Helst eventyraktige spill og lignende (ikke RPG).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...