Gå til innhold

Hvordan får jeg tatt backup av e-mails?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Folkens

Jeg skal formatere PC'n og må i denne sammenheng ta bacup av e-mails. Jeg bruker MS Office 2003 og dermed Outlook.

Jeg finner ikke noe ut av dette, kun eksport av fil til bruk i andre programmer.

Hjelp :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grublet en del på dette jeg også. Har prøvd forskjellige programmer, og syns Genie Backup Manager fungerer fint.

Uansett hva du går for, så bør du prøve å gjenopprette en backup så du er sikker på at alt kommer med. Ikke alle backer opp feks meldingsregler.

Skrevet (endret)

- Fil

- Importer og eksporter...

- Impoter fra et annet program eller fil

- Velg filtype Personlig mappefil (.pst)

- Fin mappen du plasserte *.pst filen

Da skulle jeg tro du er i mål ;)

Endret av N_M_V
Skrevet

Jeg bruker bare dra-og-slipp når jeg skal lagre mail fra Outlook 2003. Først merker jeg alle mailene i innboksen med CTRL+A. Så trekker jeg dem bare over til mappen "Mail-backup" som jeg har laget på forhånd i Mine dokumenter... Senere er det bare å gjøre motsatt - altså dra-og-slippe dem tilbake igjen...

Skrevet
Jeg bruker bare dra-og-slipp når jeg skal lagre mail fra Outlook 2003. Først merker jeg alle mailene i innboksen med CTRL+A. Så trekker jeg dem bare over til mappen "Mail-backup" som jeg har laget på forhånd i Mine dokumenter... Senere er det bare å gjøre motsatt - altså dra-og-slippe dem tilbake igjen...

Det samme bruker jeg og gjøre for å ta backup av mailen min.

Skrevet

Unskyld utrykket - å hærregud så enkelt. :D

Nå lærte jeg faktisk noe nytt, tusen takk for hjelpen til dere alle. :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...