Gå til innhold

TEST: Acer TravelMate 8101WLMi


Anbefalte innlegg

Det står at vi kan laste ned et program fra acer og sette på strømsparings modus slik at vifta ikke går i rykk og napp slik at pc`en blir roligare. Har prøvd å finne dette programmet men klarer det ikke. Någen her så kan fortelle meg hvor?

 

Hvilket program trenger jeg får å se om Hardisken min er en 4200 eller ein 5400RPM harddisk ? (har 8101)

 

Takker for all hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, da har jeg faktisk et til spørsmål. Eg testa 3dmark05 på maskinen min, og jeg får 1100 poeng, mens dere fikk 2200 poeng med akkurat samme maskin. Hvilke drivere er de beste til x700 og hvor kan jeg laste de ned?

 

sorry for all masingan :)

Jeg brukte ATI driverene som lå på sidene til Acer. Pass på å kjøre testen med strøm tilkoblet, da skjermkortet aktiverer strømsparing som standard når du kjører på batteri.

 

Best kompatibilitet med spill og best ytelse får du antagelig med omegadrivers, men vi bruker alltid standarddrivere fra leverandør i våre tester.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

sorry for bump, men bare lurte på hva dere ville valgt nå, jeg har valget mellom en acer 8104 med P-M 2.06 1GB ram, 100GB disk ATI X700 128MB til 11000 og en acer 8202 med P-M Core Duo 1.66 1GB ram, 100GB disk og ATI X1600 256MB til 18700. jeg har råd til den dyreste, det er bare så surt at den kommer ikke før 6.2 ifølge prisguiden, og jeg må sende fra meg laptopen min på mandag :(

 

på den ene siden heller jeg litt mot 8104 siden jeg kan få den straks og den koster 7000 mindre, samtidig så yter jo 8202 vesentlig bedre i spill da.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...