ahdrage Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Faktum er jo at Onyxia ble nerfet etter patchen, kan quote det som ashes skrev etter å ha drept henne. Nå høres denne Ashes ut som en virkelig sutrekopp, fordi det kanskje nå går ann å drepe dragen som om man ikke er med i L33T-guildet hans. Stakkars fjott. Øystein Ashes er en guild, ikke en person. Nå har jeg ikke slåst mot Onyxia enda, men det sier litt når 31 stk tar den på noen forsøk. Stakkers fjott? Hva er vitsen med spillet om man ikke får noen utfordringer?
Lacim Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 De var ikke 31 stk som aldri hadde tatt Onyxia før. Merk forskjellen.
ahdrage Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Det var et av de første forsøkene de tok henne på. De hadde heller ikke lest noen taktikker før de drepte henne.
Falconetti Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Sier de ja. Men uansett så er Ashes en ganske lite hyggelig guild. Da foretrekker jeg heller å være snill og drepe Onyxia 2 uker senere : ) Noen unntak er det selvfølgelig. Men de har mange idioter. Ser at de har rekruttert 4 av de jeg hadde på ignore list. De rekrutterte og tappet alt som kunne krype og gå av lvl 60s til de var fulle. Men peiling har de sikkert.
DeeTee Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 nei altså - hadde jo lett gått å tatt onyxia med mindre folk enn 40 - men ser ingen grunn til å ikke fylle ut plassene. Som feks Rogues/Warriors èn som står å tanker, kanskje en backuptank. Resten av rogues/warriors skyder på med bue / gun og gjør ikke all verden med skade. Hadde man tatt vekk de 6 warriors og 4 rogues hadde det gått like bra, og da hadde det vært 30 folk. Men man utestenger jo ikke folk bare for å prøve ta henne med mist mulig folk. Sånn som i MC - flere steder jeg som rogue bare blir passiv, hvertfall på Golemagg. Andre steder gjør jeg dog nytte for meg. Men uansett må det være med warriors og rogues med - litt kjipt om det dropper ting og man ikke har de med Dessuten er det hyggelig med variasjon og finne egne taktikker på å ta mobs. Men seff, sikkert godt gjort det å ta henne - og det er mange som har gjort det før oss. På US server og noen andre EU servere. Men nå har vi da gjort det, og jeg syntes det var utrolig gøy å være med på. Stopper ikke spille spillet fordi jeg vet folk har gjort ting før, da hadde det jo ikke vært noe vits engang.
MindTooth Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Da har guilden "Sin" drept Onyxia også... 6. Mai 2005, 02:05 Aasgaard og Rikku som er medlemer der også!
uberhunter Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Horde er det som gjelder på daggerspine. Men synergy Skulle tro de har alle andre horde spillere på blacklist, de gjør kun ting alene...
Dandar Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Horde er det som gjelder på daggerspine. Men synergy Skulle tro de har alle andre horde spillere på blacklist, de gjør kun ting alene... Det er en grunn til at det sies - "Daggerspine har 3 faksjoner, Horde/Allaince/Synergy Endret 6. mai 2005 av Dandar
Sponis Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Ja,igår hang hodet i Orgrimmar på Daggerspine. Ikkje akkurat oversakende at det Var Synergy.
Sponis Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Synergy? En sjuk horde-guild på Daggerspine. De er suverene på serveren når de gjeler boss-raids osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå