oophus_3do Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Remorseless... Hva er det for en guild på Burning Blade?.. ( Alliance ) På Gurubashi Arena så blir det "dropped" en kiste hver 3'e time sant. Lenge før klokka er 00:00 er det en hel haug folk fra Guilden Remorseless og venter, dreper for det meste Sitt eget folk! Alliance.. Greit att det er ingen regler i den arenaen.. men er det ikke bedre att folk fra Alliance får den kista når man er fra Alliance selv.. Seff fikk jo Horde den kista pga _det_ var jo ingen Alliance igjen etter den geniale Remorseless guilden hadde drept alle andre sine "egne".. "I spitt on you Remorseless" Får da håpe noen av dere ser dette innlegget og skjerper dere litt..
asad Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Liker ikke remorseless folka Mange av dem jeg har møtt var skikkelig drittsekker.
Plomma2 Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Jeg vet. Jeg så på. Holdt på å spytte cola over hele skjermen. Alle alliance folk så helt satt ut ut. :o
Omar Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Remorseless er gankere og idioter, bare ignore hele gjengen. Horde sett dem på KoS...
oophus_3do Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Remorseless er gankere og idioter, bare ignore hele gjengen. Horde sett dem på KoS... Jah Alle "Horde Guild" på Burning Blade.. Sett Remorseless På deres Kos list.. "Kill on sight"
asad Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Remorseless er gankere og idioter, bare ignore hele gjengen. Horde sett dem på KoS... Jah Alle "Horde Guild" på Burning Blade.. Sett Remorseless På deres Kos list.. "Kill on sight" Er alliance og har dem på min KoS liste ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå