Gå til innhold

textur problemer eller krasj problemer. X800XT PE

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.. fikk meg X800XT PE her om dagen.. installerte 5.4 og FC patch 1.31... men har litt problemer med FC og noen andre spill...

I farcry får jeg noen ganger en "critical" error... som er litt kjipt.. og i ste fikk jeg noe jeg ikke har fått før... hørte den standarde error lyden fra windows i bakrunden.. "Boing" så ble teksturene plutselig slik (se bilde)

+ og nevne.. for error mange gange i swat4 også..

er det noen som vet hva dette er ? har jo oppdatert driverne.........

EDIT: apropsos texture feil... [OFFTOPIC]I CSS stresstest så kommer du til en plass der det er firkanter som spinner rundt slik at du kan få se hvordan shader'erne funker elsn.. isteden for de firkantene STÅR det "ERROR" der de skal være.... er det noen rart med kortet mitt ? lol[/OFFTOPIC]

post-183-1114204953_thumb.jpg

Endret av *Magnus*
Videoannonse
Annonse
Skrevet
kansje det er slik at du må laste ned de nyeste driverne, jeg vet ikke, men det pleier ofte å funke

Litejk

Quoter meg selv ;)

har jo oppdatert driverne.........
Skrevet
kansje det er slik at du må laste ned de nyeste driverne, jeg vet ikke, men det pleier ofte å funke

Litejk

Quoter meg selv ;)

har jo oppdatert driverne.........

prøv å bytt til en eldre driver :thumbup:

Skrevet

apropos textur problemer

noen andre som som har X800XT PE og har dette problemet ? (se bilde) hvis dere ser på trær'ne i bakrunden så er den helt hakkete.. som om jeg kjørte AA i Minus :confused:

post-183-1114766729_thumb.jpg

Skrevet
hadde dette problemet selv og det løste seg når jeg instalerte 1,3 patchen :hmm:

for meg virker det som at det ikke altid blir bedre med de nyeste driverne..

hadde du 1.31 og skiftet til 1.3 så ble det bra ?

Skrevet
hadde dette problemet selv og det løste seg når jeg instalerte 1,3 patchen :hmm:

for meg virker det som at det ikke altid blir bedre med de nyeste driverne..

hadde du 1.31 og skiftet til 1.3 så ble det bra ?

Niet!

hadde problemet uten noe patch..

men med 1.3 ble det prima!!

Skrevet
men hvis du får samme prob. i swat 4 og... :hmm:

prøvd drivercleaner?

kansje det er rester av gamle drivere som ligger og forstyrrer..

har ikke textur problemer i swat4 men hender seg at det krasjer.. må tilføre at det har ikke krasjet på en god stund nå da...

ja bruker alltid dricercleaner når jeg skifter drivere :)

• 4 uker senere...
Skrevet
apropos textur problemer

noen andre som som har X800XT PE og har dette problemet ? (se bilde) hvis dere ser på trær'ne i bakrunden så er den helt hakkete.. som om jeg kjørte AA i Minus :confused:

Tror at det skal være sånn.

Kjører alt på det høyeste og 1280 x 1024 på oppløsningen og det er sånn hos meg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...