Gå til innhold

Har GTA-san andreas kommet på PC nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Halla

Har GTA-san andreas kommet på PC nå?? og om det ikke er kommet, når kommer det?

Endret av tcg
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke det har kommet enno, men du kan søke på Gamer å se om du finner det. :thumbup:

Endret av Xyran
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet
Jeg "får" det nok før den 7. :roll:

Det er det ingen her inne som bryr seg om. Fy deg, når utviklere som Rockstar Games lager et så flott spill til deg, så synes jeg saktens du kunne ha støttet dem med noen kroner.

Skrevet
har støttet dem allerede med GTA3, VC og SA på PS2 så gidder ikke kjøpe det samme spillet en gang til til pc..

Snakk te handa, førr hævve hør itt etter. :p

Skrevet
[iC' date=05/06/2005 : 19:44] Du skulle skamme deg! Du som sitter og stunter i Vice så flott, og tydeligvis spiller (eller i allefall spilte) det på fulltid, du var nå den siste som skulle skaffe det på den måten! :ohmy:

:no:

Skinnet bedrar... jeg har faktisk kjøpt alle GTA spillene og SA på Playstation 2 så de har tjent pengene sine :hmm:

Skrevet

faen da. er jo ikke noe galt i å skaffe seg spillet tidligere. det er jo digg å slippe å vente de ekstra dagene på å få spillet. er sikker på at de største entusiastene laster det ned så fort det er mulig, og kjøper spillet når det kommer i butikken.

Skrevet

Jeg synes det er greit å laste ned et spill man har kjøpt tidligere.

Når jeg kjøpte ps2 version så kjøpte jeg jo lisensen til gta:sa. Så da synes jeg at det er greit å laste ned.

Skrevet

vel.. jeg har fohåndsbestillt, men om jeg får sjansen til å få lastet det ned å begynne å spille det i dag så gjør jeg det glatt! får det forhåpentligvis i posten på fredag uansett :D

Skrevet
Jeg "får" det nok før den 7.  :roll:

Det er det ingen her inne som bryr seg om. Fy deg, når utviklere som Rockstar Games lager et så flott spill til deg, så synes jeg saktens du kunne ha støttet dem med noen kroner.

Jeg bryr meg :)

Hvis han får det før 7.juni så betyr det at jeg kan kjøre meg en liten tur med mopeden, så har jeg det etter 30-40min :!:

Har kjøpt HL2 i år så da har jeg støtte spill industrien som jeg syns fortjener det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...