B@ron Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 warrior har vell heller ikke healing spells? er de bedre enn rogue til å sloss?
Mr.Devil Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 B@ron, ka typer folk/mobs går du i fight med da?(tenker lvl) Rogue skal fint klare de som er 1 lvl eller 2 over hvis man spiller riktig...
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Prest er bra. Tåler masse med Power Shield. Bedre armor finner du ikke Prest er en mangelvare på de fleste servere. Vel high level prester er mangelvare. Du finner alltid noen som vil med med i gruppe sammen med deg så lenge du ikke er helt hjerneblåst da.
B@ron Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 jeg banker for det meste mage's o.l Men pallyes er et stort problem, det som er leit er det med rogue-healing (dårlig)
B@ron Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 hvilken klasse er det best å soloe med?
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hunter er bra solo, rogue er bra solo og paladin er bra solo.
Jonas Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 En caster med et eller annen dyr som angriper ville vel vært ypperlig? Jeg mener, en priest vil jo ikke klare seg i nærkamp, men dyret tar jo alt så du kan stå litt unna. Selv er jeg en Human Rogue. Stealthe seg bak fienden og backstabbe/ambush Problemet er når noe feiler eller man ikke tok nok DMG. Lite armor og da er det greit med en healer bak seg
smetho Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) Hva med shaman? Sjelden folk nevner shamannen, men den er faktisk en veldig god all-round klasse. Den er veldig egentlig ikke best på noen områder, men den har litt av alt. Dermed kan en endre spillestil litt utifra hvem man sloss med og deres egenskaper. Totemer er jo skikkelig stilig, ihvertfall for oss som bruker dem 1on1 er ihvertfall shaman bra på. Mot flere motstandere har ihvertfall jeg problemer. En mangel er nettopp crowd control. Er kun level 30 da, så jeg kjenner ikke klassen ut og inn. PS til trådstarter: Shaman kan heale Dog laaaangt fra den beste, men det redder livet noen ganger. I tillegg har man jo Ressurection av seg selv om andre! Fin greie Endret 22. april 2005 av smetho
p0zz Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Greit.tilbake til rogue.. hvordan healer man seg? first aid blir avbrutt + flasker kan man bare bruke 1 gang pr 2 min (dårlig) Stun (har mange typer, kindey shot, gauge .. ) så går man litt bort og setter på first aid. Konge kombo!
Che9al Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 jeg er undead rogue..og elsker det! ....resister fear..så alle priests er EVI EID.... rogue har kanskje lite hp ... jeg er lvl 36 nå og har 1700hp... men de er så gode damage dealere... helt sjukt så mye skade de gjør! til å annbefale så maX!
Kyppre Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) For meg som er Warlock er Undeads og Rogues fryktet i pvp, Rogues pga stealth og enorm skade på meg siden jeg har cloth, og UD pga Will of the forsaken som gjør immune for fear.....aller værst..... UD Rogue....Men en class er sterk mot den ene, men svak mot andre igjen. Sånn er det vell med de fleste, selvom classer som kan heale har et aldri så lite ess i ermet. Etter min oppfattning er det Rogues og healere jeg sliter mest mot, men virker som om Druids ikke har allverden de skulle sagt, har ikke tapt mot druid enda i pvp. Endret 22. april 2005 av Kyppre
Den Polse Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Min mening: Jeg liker human paladin. Det å heale seg selv, og kunne sparke fra seg up`n close i combat, er kult. Paladins er etter min erfaring veldig populære å ha med in instance også. (Ble tilbudt penger for å bli med i en gruppe, sa seff nei) Jeg har laget 3-4 forskjellige chars med forskjellige race\classes. Har spilt dem alle opp til ca lvl 20, ingen av dem kommer opp mot hvor gøy jeg har det som paladin. Igjen, imho V Har en straks lvl 50 human paladin. Veldig kjekk class, men etterhvert er det litt kjedelig å grinde og denslags pga lav dps. Det diggeste med paladin må vel nesten være å grinde undeads, med alle holy sakene kan jeg lett ta ut undeads flere lvler over meg Ellers har jeg en lvl 33 dwarf hunter som jeg synes er veldig morro å spille. Kan ta ut sterke fiender, og dreper raskt og er meget god til å pulle. Hvis jeg skal lage en ny char, så blir det nok Rouge eller warrior. Tror det vil bli warrior siden vi begynner å få endel rouges i guildet jeg er i.
MrLee Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 For meg som er Warlock er Undeads og Rogues fryktet i pvp, Rogues pga stealth og enorm skade på meg siden jeg har cloth, og UD pga Will of the forsaken som gjør immune for fear.....aller værst..... UD Rogue....Men en class er sterk mot den ene, men svak mot andre igjen. Sånn er det vell med de fleste, selvom classer som kan heale har et aldri så lite ess i ermet. Etter min oppfattning er det Rogues og healere jeg sliter mest mot, men virker som om Druids ikke har allverden de skulle sagt, har ikke tapt mot druid enda i pvp. jepp, Det er en forbanna god grunn til at 99% av rogues på horde er UD... kombo stealth og WoTF er en cloth killer deluxe...dessverre er de andre rasene's racials ikke i nærheten så effektive som WoTF, men det er det sagt at Blizzard skal gjøre noe med..(men når??) Forresten, du må ha møtt noen passe dårlige druids...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå