Gå til innhold

Nokia 3230, 7610 eller 6670?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3230 UTEN TVIL!!

 

Den er raskere en de to andre og mer avansert....Og den er meget godt bygget! Støvet under displayet er der når man kjøper den....Har ikke sett at det er kommet mer støv siden kjøpsdato. MP3 spiller, visual radio osv. Prisen er også meget gunstig. Finner ingen argumenter får å gå for noen av de andre, annet en design. Det er uansett en smakssak

Lenke til kommentar
Virker som 3230 er tilbøyelig til å få mye støv under displayet f.eks. Et stort problem når dette ikke skal taes av.

Min erfaring er at det er mobiler med avtakbare deksler som får mest støv under skjermen.

Som regel er det etter at man har tatt av dekselet første gangen at støvet kommer.

 

Har aldri prøvd 3230, men det er synd hvis det kommer støv under dekselet.

Lenke til kommentar
Virker som 3230 er tilbøyelig til å få mye støv under displayet f.eks. Et stort problem når dette ikke skal taes av.

Min erfaring er at det er mobiler med avtakbare deksler som får mest støv under skjermen.

Som regel er det etter at man har tatt av dekselet første gangen at støvet kommer.

 

Har aldri prøvd 3230, men det er synd hvis det kommer støv under dekselet.

Ja, vanligvis er dert slik da de har sprekker både her og der som støvet sniker seg inn i.

 

I dette tilfellet kommer det støv under displayet selv om dekselet ikke er til å ta av grunnet nettopp slike åpninger. Ikke bra.

Lenke til kommentar
Ok! Tror jeg går for den. Støvet får jeg bare leve med :p

Kan vel ikke være så alt for galt...

 

Takk for mange gode svar!

Du må jo også tenke på at støvet bare er en pekepinn på den generelle byggekvaliteten til telefonen.

 

Kommer det støv i den er den helt sikkert også verre i forhold til fukt og andre slike problemer.

 

Det har i tillegg vært en del problemer med den første utsendingen av disse telefonene, programvarevis. Jeg ville avventet en avgjørelse og sett om problemene vedvarer (som de gjorde med 3200 og 3510i f.eks) eller om det ordner seg med neste versjon (som k700, hele 65-serien til siemens og mange andre modeller)

Lenke til kommentar
Jeg ville valgt 3230. Virker den ikke / blir ødelagt, får du ny, virker ikke den nye heller krever du penge tilbake og kjøper 6680 eller 6670.

Problemet om den blir lett ødelagt av fukt er at dette ikke dekkes av hverken garanti eller reklamasjonsrett eller vanlige mobilforsikringer.

 

Da har du et problem.

 

Samme er det med telefoner med generelt dålig byggekvalitet. De går lettere istykker om du mister de i bakken/søler noe på dem enn andre telefoner og sjansen er derfor større for at du må kjøpe deg ny telefon tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...