L03VIk Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Overskriften sier nok det meste... Funker bluetooth dongler som usb-plugger (uten drivere), eller må de ha installert drivere? Tenker da i hovedsak på bruk i WinXP Pro.
B4stian Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg har hvertfall ikke fått en til å funke på Win XP Home uten drivere, tviler på at det da funker på Pro-utgaven uten drivere da...
bidz Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Bluetooth dongle's skal fungere helt fint i Windows XP SP2, da SP2 har innebygd Microsoft Bluetooth støtte. Jeg trengte iallefall ikke og installere noe drivere når jeg satte min Belkin Bluetooth dongle i min PC med Windows XP Home SP2 (Norsk).
L03VIk Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 Takker for svar. Har Sp2, så da går det sikkert greit uten drivere. Uansett er det ikke verdens undergang om jeg må til med driverinstall....
DarkSlayer Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 mener winxp sp2 slukte dongelen helt fint .... husker ikke. Men det skal da følge med cd med drivere (det fikk jeg)
sofTest Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Produsentens drivere har ofte støtte for flere tjenester/funksjoner, enn MS' standarddriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå