Netforce Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hvor mye ligger mooncloth på på andre servere enn Earthen ring? Sjekka det igår og det kosta jo svin og litt til... 50G buyout for 1..... Satte igang med å lage mooncloth med en eneste gang.... dvs, er jo 4 dager til jeg får lagd neste....
-=Toasted=- Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 er nok ikke så unaturlig det.. siden det tar så forbanna lang tid og lage mooncloth blir det selvfølgelig en veldig høy pris på det også.
Jeremy Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 kan man finne mooncloth eller må det lages? lages av 2 felcloth og krever at du er i nærheten av en moonwell (finnes bla i SW og Nijel's i Desolace).
Cro Cop Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 kan man finne mooncloth eller må det lages? lages av 2 felcloth og krever at du er i nærheten av en moonwell (finnes bla i SW og Nijel's i Desolace). Aha så det er det de der er til for. ... Når prisene er så høye for mooncloth så er det jo ikke vits å lage 16 slots containere og selge.
Netforce Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 (endret) lages av 2 felcloth og krever at du er i nærheten av en moonwell (finnes bla i SW og Nijel's i Desolace). Hvor er den i SW? Nei, stussa litt over prisinga der, men det er forsovidt likt med all tailoringgreier at det man lager er billigere enn reagents. Endret 21. april 2005 av Netforce
Cro Cop Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 lages av 2 felcloth og krever at du er i nærheten av en moonwell (finnes bla i SW og Nijel's i Desolace). Hvor er den i SW? Nei, stussa litt over prisinga der, men det er forsovidt likt med all tailoringgreier at det man lager er billigere enn reagents. Øverst til venstre på kartet hvor det er Elfs. Husker ikke navnet på plassen.
Netforce Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 Øverst til venstre på kartet hvor det er Elfs. Husker ikke navnet på plassen. Ah mages quarter, greit å vite...
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Mange moonwells i Teldrassil, Darkshore, Ashenvale og en i Stonetalon Det som gjør at mooncloth koster mye er 2 ting. Den ene er felcloth som trengs og de dropper litt sjeldent og det andre er det med cooldown tida på mooncloth. Det tar 4dager å lage en mooncloth. Sier seg selv at dette blir dyrt. Nå er jeg så heldig at flere lager mooncloth sammen så cooldown tiden blir bare 8t per stk. Verver flere low level spillere til å lage mooncloth. Gir de litt for jobben og da blir de fornøyde og jeg overlykkelig Koster rundt 20g på AH
Smog125 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Kommer nok til å selge dem for en mye billigere pris jeg. Hva er vitsen med å ta så mye bare for noe som tar så lang tid å lage?
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 At du vil selge de billig er helt ok. De forsvinner iløpet av 5min så du vil ikke akkurat påvirket prisen noe særlig. Bare synd for deg at du ikke kan selge neste før om 4 dager. Nå er jeg av den typen som selger for å tjene penger og hvis jeg kan få 2g mer så gjør jeg det. Ingen kjente som handler fra meg på AH så da er det like greit. Vi passer på våre egne(gir medlemmer hva de trenger uten kostnader)og selger alt annet til prisen som er aktuelt ellers i WoW
Smog125 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 jaja, kommer nok ikke til å ta mindere en 10g da. Må ha nok penger til de siste spellene jeg skal ha meg. Tjener meste på å selge linen cloth, wool cloth også videre. Tjener også en god del på common items. Spiller på Stormreaver Warlock lvl 50 Heter Smog
Netforce Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 ja, jøss. Kjøpte senest 3 felcloth for 5gull idag... Nei, tror jeg skal prøve meg på rundt 35G selv jeg og se hva som skjer. Var en optimist på AH tidligere idag som hadde 50G og 100G som buyout....
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 ja, jøss. Kjøpte senest 3 felcloth for 5gull idag... Nei, tror jeg skal prøve meg på rundt 35G selv jeg og se hva som skjer. Var en optimist på AH tidligere idag som hadde 50G og 100G som buyout.... Det var dyrt. Jeg kjøper de til 80s stk men så kjøper jeg 100 av gangen også. På iF trade channel selges de til 1G så noen har tatt seg godt betalt for dine 3 Du kan også grinde selv som er billig, pluss at du får xp til å stige i level hvis du er under 60.
Netforce Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 jojo, men jeg trengte det der og da for å få satt igang en mooncloth til og det var den eneste auksjonen med noenlunde sane buyout. Får se å ta meg en tur til Felwood og drepe litt Jadefire Felsworn så jeg slipper å betale så dyrt for det... De dropper Runecloth også de eller?
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 De dropper mye fint. Runecloth,mageweave og felcloth er vel noe av tingene. De dropper også mye lockboxer som inneholder veldig bra saker. Kommet over 2 blå items der. Så du tjener best på å grinde selv hvis du har tiden.
Netforce Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 Det må definitivt på to-do-lista ja. Er lvl 53 Hunter så de burde være rimelig greie å drepe.
stranden Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Medianprisen ligger vel på ca 20g i US. Ingen kjøpte mine for 30g. Skal prøve igjen
Smog125 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hva trenger man for å lage en Mooncloth? Og hvor finner man tingene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå